صوتی و تصویری

ال‌جی خط ساندبار خود را برای سال 2023 معرفی کرد

ما تنها چند هفته تا شروع نمایشگاه CES 2023 فاصله داریم و در حالی که دستگاه‌ها و لوازم جانبی زیادی در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند، ال‌جی پرده را کمی عقب انداخته تا نگاهی اجمالی به آنچه که در راه است به ما بدهد. این شرکت که محصولات متنوعی تولید می کند، خط تولید ساندبار خود را برای سال 2023 معرفی کرد و دو مدل به ویژه مدل های SC9 و SE6 را برجسته کرد.

به عنوان بخشی از مأموریت خود برای ارائه بهترین صدای ممکن، جدیدترین نوارهای صوتی این شرکت شامل “اولین بلندگوی سه‌گانه در جهان” به همراه “فناوری صدای فضایی سطح سه‌گانه” که از “تحلیل کانال انجام شده توسط موتور سه بعدی مبتنی بر HRTF برای افزودن یک لایه میانی مجازی” استفاده می‌کند. علاوه بر فناوری صدای سه‌گانه، ساندبارها  از Dolby Atmos و DTS:X پشتیبانی می‌کنند.

همچنین، این شرکت تنظیمات مختلف بهینه‌سازی را برای بیرون کشیدن بهترین صدا از ساندبارهای خود خواهد داشت. ال جی همچنین امسال با WOW Orchestra فناوری منحصر به فرد بیشتری را معرفی می کند. اگرچه این چیزی است که شما باید آن را تجربه کنید، اما این شرکت ادعا می کند که با این فناوری جدید، می تواند “صدای گسترده با ارتفاع، عمق و قدرت بهبود یافته ایجاد کند.” علاوه بر این، محصولات WOW Orchestra می‌توانند به‌صورت بیسیم به تلویزیون‌های ال‌جی متصل شوند و از هدر رفتن سیم‌های معمولی که ممکن است با برندهای دیگر پیدا کنید، بکاهید.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، ساندبارهای ال‌جی بهترین تطابق با تلویزیون‌های آن هستند و صدای قوی‌تری را در بسته‌بندی شیک و خوش‌طراحی به مصرف‌کنندگان می‌دهند. به منظور ادغام بهتر ظاهر ساندبار با تلویزیون و محیط اطراف آن، ال‌جی از سخت‌افزار نصب نیز استفاده می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا ساندبار خود را مستقیماً زیر تلویزیون خود بدون نیاز به سوراخ کردن دیوارهای خود نصب کنند. محصولات صوتی ال‌جی برای سال 2023 نه تنها تجربه راه‌اندازی یکپارچه‌، بلکه ادغام بهتری را بین محصولات ارائه می‌دهند و کاربران می‌توانند تنظیمات ساندبار را از داشبورد خانگی موجود در تلویزیون ال‌جی سازگارشان کنترل کنند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا