موبایل و تبلت

ال‌جی از ماژول دوربین زوم اپتیکال تله فوتو معرفی کرد

با پیشرفت تکنولوژی دوربین، گوشی های هوشمند باورنکردنی با دوربین های عالی را دیده ایم. برای دستیابی به این هدف، تولیدکنندگان راه‌های جدیدی پیدا می‌کنند تا مرزهای ممکن را پشت سر بگذارند. در سال‌های اخیر، گوشی‌هایی را دیده‌ایم که مجهز به لنزهای تله فوتو و پریسکوپ هستند که می‌توانند تا زوم خیره‌کننده 100 برابری را ارائه دهند.

LG Innotek اکنون نمایی از ماژول دوربین تله فوتو اپتیکال آینده خود را ارائه می دهد که به طور کامل در طول نمایشگاه CES 2023 معرفی خواهد شد. این ماژول دوربین به چند دلیل مهم است، اما شاید مهمترین دلیل آن این باشد که در سال 2023 در گوشی های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به نمایش درخواهد آمد.

ماژول دوربین تصاویری با کیفیت بالا و بدون هیچ گونه تخریب ارائه می دهد. برای این کار، این شرکت به یک “محرک زوم” تکیه خواهد کرد که قادر است فوکوس را به سرعت تنظیم کند. علاوه بر این، لرزشگیر اپتیکال نیز نقش مهمی را ایفا می کند و در صورت امکان تاری را به حداقل می رساند. این شرکت ادعا می کند که ماژول آن “بی رقیب” است و محدوده بزرگنمایی با بزرگنمایی چهار تا نه برابر را ارائه می دهد.

ال‌جی بیان می‌کند که یکی از مزایای اصلی ماژول این است که کاربران می‌توانند آزادانه بزرگنمایی خاصی را که می‌خواهند در هر جایی در محدوده چهار تا نه برابر اعمال کنند، انتخاب کنند. البته، شما تمام این فناوری را در اندازه جمع و جور دریافت می کنید که به گوشی های هوشمند فضای بیشتری در داخل برای سایر اجزا می دهد. ال‌جی همچنین بیان می‌کند که این کار باید برآمدگی دوربین را که اغلب همراه داشتن لنز با قابلیت زوم یا پریسکوپ است، “از بین ببرد”.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا