لپ تاپ

معرفی گلکسی بوک 2 پرو 360 با چیپست اسنپدراگون 8cx نسل 3

سامسونگ در ماه فوریه از گلکسی بوک 2 پرو 360 مجهز به اینتل رونمایی کرد اما اکنون نسخه جدیدی تقریباً آماده عرضه است، نسخه ای که از تراشه کوالکام اسنپدراگون 8cx نسل 3 قدرت می گیرد. 8cx نسل 3 اولین چیپست 5 نانومتری که برای دستگاه‌های Windows-on-ARM بود و در اواخر سال گذشته که عرضه شد، بهبود عملکرد چشمگیری را به همراه داشت. در مقایسه با نسل 2، عملکرد CPU چند هسته ای بیش از 85 درصد، عملکرد GPU تا 60 درصد  و NPU تا 29 ترافلاپس را ارائه می دهد.

در مقایسه با نسخه اینتل همان لپ‌تاپ، از نظر فیزیکی مشابه مدل 13.3 اینچی است؛ یعنی بسیار سبک و باریک بوده و تنها 1.04 کیلوگرم وزن و 11.5 میلی‌متر (2.29 پوند، 0.45 اینچ) ضخامت دارد. و همانطور که از نام آن پیداست، صفحه نمایش AMOLED می تواند در حدود 360 درجه چرخش کند، بنابراین می توان از آن به عنوان یک تبلت برای یادداشت برداری با قلم S Pen استفاده کرد.

عمر باتری به طور قابل توجهی بهبود یافته و لپ تاپ مجهز به اسنپدراگون می تواند تا 35 ساعت پخش ویدیو را با یک بار شارژ در اختیار قرار دهد. این مدل همچنین دارای اتصال عالی با پشتیبانی 5G داخلی و Wi-Fi 6E است. از سوی دیگر، این نسخه برای استفاده سازمانی مناسب است، چراکه سیستم عامل ویندوز 11 داشته و از مشخصات Secured-Core PC مایکروسافت پیروی می کند که سخت افزار را تا سطح سیستم عامل قفل می کند. این بالاترین سطح امنیتی است که ویندوز ارائه می دهد. باز هم، گلکسی بوک 2 پرو 360 با اسنپدراگون 8cx نسل 3 در تاریخ 16 ژانویه در کره جنوبی با قیمت 1500 دلار عرضه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا