موبایل و تبلت

تبلت لنوو تب M9 معرفی شد

لنوو از تبلتی برای کودکان رونمایی کرد که بین Tab M8 و Tab M10 جای می‌گیرد. این محصول جدید لنوو تب M9 نام دارد که قرار است در نمایشگاه CES 2022 به نمایش گذاشته شود. مدل پایه این تبلت 140 دلار قیمت دارد.

این تبلت دارای یک صفحه نمایش 9 اینچی LCD با وضوح 1340 در 800 پیکسل (15:9) است و تا 400 نیت روشنایی و پوشش 60 درصدی فضای رنگی NTSC را ارائه می دهد. یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو برای فیلمبرداری (و باز کردن قفل با چهره، خواننده اثر انگشت وجود ندارد)، به علاوه یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت وجود دارد.

تب M9 دارای گواهینامه پخش محتوای HD از نتفلیکس است و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی آن وعده می دهد که تا 13 ساعت در حین پخش ویدیو دوام بیاورد. تجربه لذت بردن بیشتر توسط بلندگوهای دوگانه با Dolby Atmos بهبود یافته است. وصل کردن هدفون به جک 3.5 میلی متری نیز یک گزینه است.

این تبلت همچنین با چیپست مدیاتک هلیو G80 قادر به انجام بازی های سبک نیز می باشد. مدل پایه به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده، اما گزینه های 4/64 گیگابایت و 4/128 گیگابایت نیز وجود دارد. در صورتی که محتوای لوکال را به پخش استریم ترجیح می دهید، یک اسلات microSD برای حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره سازی اضافی نیز وجود دارد.

مدل پایه دارای Wi-Fi 5 (ac) و بلوتوث 5.1 و GPS نیز می باشد. با این حال، یک نسخه 4G نیز برای اتصال در حال حرکت در دسترس خواهد بود. پورت USB-C فقط برای سرعت 2.0 سیمی است و شارژر همراه آن نسبتاً کند است. تب M9 با اندروید 12 و همچنین چندین برنامه از پیش نصب شده گوگل کیدز اسپیس، یوتیوب کیدز، نتلفیلکس ارائه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا