دل چندین مانیتور UltraSharp از جمله آنچه که ادعا می کند اولین مانیتور 6K با پنل IPS Black بوده را معرفی کرده است. این شرکت می گوید که صفحه نمایش 41 درصد رنگ مشکی عمیق تر و تا 1.2 برابر دقت رنگ بهتری نسبت به پنل های IPS معمولی ارائه می دهد. مانیتور 31.5 اینچی 150 درصد پیکسل بیشتری نسبت به نمایشگر 4K دارد.

گفته می‌شود که مانیتور Dell UltraSharp 32 6K دارای طیف رنگی وسیع با پشتیبانی از 99 درصد DCI-P3 و 99 درصد نمایشگر P3 و همچنین VESA DisplayHDR 600 است. اینها باید رنگ‌های دقیق‌تری را از زوایای بیشتری نسبت به مانیتورهای قدیمی‌تر ارائه دهند. یک وب‌کم HDR 4K داخلی با ویژگی‌های فریم بندی خودکار و تنظیم نور، همراه با شاتر خودکار وجود دارد. این مانیتور همچنین دارای یک میکروفون حذف اکو و دو بلندگوی 14 واتی است.

در صورت تمایل، می‌توانید دو رایانه (یا سایر منابع ویدیویی) را به هم متصل کنید و از هر دو به طور همزمان با عملکردهای تصویر به تصویر (PBP) و تصویر در تصویر (PIP) استفاده کنید. این مانیتور همچنین اتصال دیسپلی پورت 2.1 و تاندربولت 4 دارد.  علاوه بر این، می‌توانید مانیتور Dell UltraSharp 32 6K را کج کنید، بچرخانید، شیب دهید و ارتفاع آن را تنظیم کنید. نمایشگر در سه ماهه دوم (بین آوریل و ژوئن) در دسترس خواهد بود. دل قیمت گذاری را در ماه های آینده اعلام خواهد کرد.

برای کسانی که ممکن است به یک مانیتور جدید علاقه مند باشند، اما تحت تاثیر مدل 6K قرار نگیرند (و شاید خواهان صفحه نمایش واقعی بیشتری باشند)، دل چند مانیتور جدید دیگر در آستین خود دارد. برای همین منظور، یک مانیتور منحنی WQHD با فناوری IPS Black رونمایی کرده که از نسبت کنتراست 2000:1 به همراه 98 درصد DCI-P3 و 100 درصد پوشش رنگی sRGB پشتیبانی می کند.

مانیتور Dell UltraSharp 34 Curved USB-C Hub از PBP و PIP پشتیبانی می کند و دارای دو بلندگوی 5 واتی است. گفته می شود که عملکرد ComfortView Plus همیشه روشن، نور آبی را بدون کاهش رنگ کاهش می دهد. این مانیتور 34 اینچی که تا 90 وات برق را از طریق کانکتور USB-C خود ارائه می دهد، در تاریخ 31 ژانویه با قیمت 1260 دلار در دسترس خواهد بود.

یکی دیگر از موارد اضافه شده به مجموعه مانیتورهای دل به شکل UltraSharp 43 4K USB-C Hub وجود دارد. می توانید حداکثر چهار رایانه (یا ورودی های دیگر) را به این یکی وصل کنید و بین آنها سوئیچ کنید. از طرف دیگر، می توانید هر چهار رایانه را در حالی که آنها را با یک صفحه کلید و ماوس کنترل می کنید، مشاهده کنید. دل همچنین توانایی تقسیم یک ورودی به چهار پارتیشن را پیشنهاد می‌کند، که تقریباً شبیه به باز بودن چهار پنجره با اندازه مساوی است. این مانیتور دارای پورت های شارژ USB-A و USB-C نیز هست. این مانیتور 43 اینچی در تاریخ 31 ژانویه در دسترس خواهد بود و 1330 دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *