MSI سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ 2023 خود را در CES معرفی کرد که شامل کامپوننت های جدید اینتل و انویدیا می‌شود. مدل های به روز شده همچنین دارای سیستم خنک کننده بازطراحی شده ای هستند که MSI می گوید می تواند به افزایش عملکرد کمک کند.

همانند بسیاری از لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید که در این هفته رونمایی شدند، مدل‌های ارتقا یافته MSI از پردازنده‌های نسل سیزدهم سری Core اینتل با گرافیک لپ‌تاپ سری GeForce RTX 40 استفاده می‌کنند. علاوه بر این، مدل‌های جدید شامل آخرین راه‌اندازی حرارتی این شرکت هستند که اکنون در لوله‌های مشترک، اختصاصی و منحصر به فرد VRAM سازماندهی شده‌اند.

سری Titan GT و Raider GE با مشخصات قدرتمندترین مدل‌ها هستند که از Intel i9-13980HX با فناوری MSU Overboost استفاده می‌کنند و می‌تواند پردازش و گرافیک را به توان 250 وات برساند (یا از فرکانس 5.2 گیگاهرتز در 8 هسته P پشتیبانی کند). Titan GE همچنین چیزی را اضافه می کند که MSI به عنوان “اولین صفحه نمایش 4K 144Hz Mini LED جهان” توصیف می کند. پنل 17.3 اینچی می تواند به اوج روشنایی چشمگیر 1000 نیت با بیش از 1000 زون local dimming دست یابد. صفحه نمایش Raider GE یک پله پایین تر از آن است، اما همچنان وضوح قابل قبول QHD+ در 240 هرتز را ارائه می دهد. آن مدل همچنین دارای یک شاسی جدید با نوار نور ارتقا یافته است.

MSI همچنین نسخه‌های جدیدی از لپ تاپ های بازی سری Stealth خود را دارد که ظاهر باریک‌تری نسبت به خطوط Titan و Raider دارند و در عین حال قدرت کمتری را قربانی می‌کنند. این مجموعه شامل مدل هایی با نمایشگرهای 14، 15، 16 و 17 اینچی است. علاوه بر سخت افزار جدید اینتل و انویدیا، Stealth 14 Studio و Stealth 16 Studio از یک شاسی آلیاژ منیزیم-آلومینیوم استفاده می کنند که به کاهش وزن کمک می کند. (مدل 16 اینچی 4.39 پوند وزن دارد، در حالی که مدل 14 اینچی 3.75 پوند است.) علاوه بر این، نسخه 15 اینچی دارای صفحه نمایش OLED با فرکانس 240 هرتز با زمان پاسخگویی 0.2 میلی ثانیه است در حالی که 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد.

سری Prestige مرزهای سبک و نازک را بیشتر می‌افزاید و نسخه 13 اینچی سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ MSI با وزن 2.18 پوند است. مانند خط Stealth، مدل‌های Prestige نیز از ساختار آلیاژ منیزیم استفاده می‌کنند. با وجود ساختار سبک و نازک، Prestige 13 Eco دارای باتری 75 وات ساعتی است که تا 15 ساعت دوام می آورد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *