صوتی و تصویری

پروژکتور جدید قابل حمل سامسونگ Freestyle 2023

در CES 2023، سامسونگ در حال حاضر تعداد زیادی از محصولات جدید و نوآوری های نرم افزاری را معرفی کرده است. این لیست شامل آخرین مدل های تلویزیون اولد کوانتوم دات، سامسونگ میکرو ال ای دی و سامسونگ نئو QLED است. مینی پروژکتور قابل حمل سامسونگ Freestyle 2023 نیز در کنار این توسط این شرکت معرفی شده است.

همانطور که از نام آن پیداست، پروژکتور کوچک و قابل حمل بوده و قابلیت حمل آن را افزایش می دهد. همچنین از تعدادی قابلیت کاملاً جدید مانند ترکیب دو پروژکتور برای نمای بزرگتر پشتیبانی می کند. به دلیل اندازه کوچکش، پروژکتور فری استایل سامسونگ در حال حاضر یک انتخاب محبوب در بین بسیاری از افراد است. با این حال، از آنجایی که اندازه آن جمع و جور طراحی شده بود، خروجی صفحه نمایش بزرگتری از آن دریافت نمی کنیم. با این وجود، Freestyle 2023 تا حدی این مشکل را برطرف کرده است. اگر دو پروژکتور قابل حمل مختلف بخرید و آنها را به هم وصل کنید، می توانند خروجی ترکیبی صفحه نمایش بزرگتر و وسیع تری ارائه دهند.

علاوه بر این، این شرکت قابلیت بازی بر روی گجت را نیز اضافه کرده است. این پروژکتور قابل حمل اکنون شامل Samsung Gaming Hub و همچنین بازی هایی از چندین پلتفرم مانند Xbox، Nvidia G-Force Now، Amazon Luna و سایرین خواهد بود. این خبر بدون شک برای بسیاری از افراد هیجان انگیز است. اگر قبلاً اشتراک Microsoft Xbox Game Pass Ulitmate دارید، می‌توانید بدون هیچ مشکلی بازی‌ها را مستقیماً به پروژکتور استریم کنید. برای ارائه یک تجربه همهجانبه، تنها چیزی که لازم است یک اتصال اینترنتی قوی و سریع است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا