کنسول و بازی

معرفی کنترلر ایسوس ROG Raikiri Pro Xbox با نمایشگر 1.3 اینچی OLED

در نمایشگاه CES 2023، ایسوس یک کنترلر رایانه Xbox جدید را عرضه کرد که ROG Raikiri Pro نام دارد. این کنترلر بازی همچنین اولین محصول با مجوز ایکس باکس بوده که دارای اتصال سه حالته است. این کنترلر با بازی در رایانه، لپ تاپ یا کنسول نسل بعدی ایکس باکس سازگار است. قابل ذکر است که این کنترلر دارای صفحه نمایش OLED داخلی نیز می باشد.

ROG Raikiri Pro دارای طراحی و چیدمان دکمه مشابه با کنترلرهای Xbox است. با این حال، دارای یک صفحه نمایش 1.3 اینچی OLED است که در بالای لوگوی Xbox قرار دارد. رزولوشن صفحه نمایش 128 در 40 پیکسل است و قابلیت نمایش انیمیشن های سفارشی، میزان باتری، وضعیت میکروفون و موارد دیگر را دارد. همچنین دو دکمه کوچک برای کمک به بازیکنان برای تغییر پروفایل در طول بازی وجود دارد.

تنظیمات ROG Raikiri Pro مانند کنترلر Xbox با دکمه های رنگی ABXY، دو چوب و یک دکمه هوم است. همچنین یک D-pad دایره‌ای، قفل‌های ماشه و کنترل‌های بصری عقب وجود دارد. ایسوس سفارشی سازی گسترده ای را با برنامه Armory Crate PC خود ارائه می دهد و کاربران می توانند از آن برای نقشه برداری مجدد دکمه ها، تغییر حساسیت جوی استیک یا انجام تنظیمات دیگر استفاده کنند.

ROG Raikiri Pro همچنین اولین کنترلر Xbox دارای مجوز با اتصال سه حالته شامل بلوتوث، RF 2.4 گیگاهرتز و USB-C سیمی است. در حالی که این کنترلر دارای مارک Xbox است، ایسوس آن را به عنوان یک کنترلر رایانه حرفه ای بازاریابی می کند. این فقط از طریق کابل USB-C به کنسول های سری Xbox X/S متصل می شود. ایسوس دقیقاً قیمت و در دسترس بودن ROG Raikiri Pro را اعلام نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا