در سال 2020، رینگ یک دوربین امنیتی برای خودرو معرفی کرد که به اکوسیستم امنیتی خانگی گسترده‌تر این شرکت متصل می‌شود. اکنون، اندکی پس از تاریخ انتشار برنامه ریزی شده 2021، رینگ در حال باز کردن پیش سفارش برای Car Cam، جدیدترین عضو خانواده امنیتی خود است. این واحد بسیار کوچک است، اما بر روی یک بازوی کنسول نصب شده روی داشبورد شما به سمت بالا و پایین می رود تا ارتفاع لازم را به آن بدهد.

دو دوربین وجود دارد، یکی برای زیر نظر گرفتن فضای داخلی، دیگری رو به بیرون از پنجره جلو برای ثبت هر گونه حادثه ای که ارزش بیمه دارد. اگر حسگرهای سیستم مبهوت شوند، یک ضبط را راه اندازی می کند و از طریق برنامه Ring به شما هشدار می دهد تا به شما نشان دهد که چه اتفاقی می افتد. تقریباً مانند هر دستگاه Ring دیگری، یک میکروفون و بلندگو وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با بازدیدکنندگان ناخواسته‌ای که در کمین خودروتان هستند تماشا کنید (و ارتباط برقرار کنید).

علاوه بر این، با گفتن “Alexa, record، Car Cam” به‌طور خودکار ضبط را شروع می‌کند و برای ضبط فیلم از ایستگاه‌های ترافیکی طراحی شده است. این سخت‌افزار از باتری خودرو تغذیه می‌شود، از طریق درگاه OBD-II متصل می‌شود و از WiFi برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند مگر اینکه با پرداخت هزینه اشتراک Ring Protect Go، LTE را انتخاب کنید. Ring اضافه کرده که مانند سایر محصولاتش، می‌توانید رمزگذاری سرتاسر را فعال کنید و ضبط را فعال نمی‌کنید مگر اینکه فعال شود. Car Cam با قیمت 250 دلار خرده‌فروشی می‌شود، اما مشتریان پیش‌خرید اولیه می‌توانند با قیمت 200 دلار آن را دریافت کنند – در حالی که اشتراک Protect Go 60 دلار در سال یا 6 دلار در ماه به شما بازمی‌گرداند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *