امروز در نمایشگاه CES 2023، لنوو از مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید رونمایی کرد که امیدوار است بتواند نیازهای مصرف‌کنندگان امروزی را برآورده کند. از جمله این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به لپ‌تاپ دو نمایشگره، کامپیوترهای همه کاره، تبلت و دوربین عکاسی حرکتی اشاره کرد.

Yoga Book 9i

نکته برجسته سری لنوو لنوو Yoga Book 9i است، لپ‌تاپ دو صفحه‌نمایش که یادآور سرفیس نئو است که مایکروسافت سال‌ها پیش آن را معرفی کرد اما نتوانست برای عموم عرضه کند. Yoga Book 9i دارای دو نمایشگر 13.3 اینچی OLED با نسبت تصویر 16:10 و رزولوشن 2880 در 1800 است. از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و دارای یک ساندبار با چرخش 360 درجه در لولا است.

شما می توانید فقط از یک صفحه نمایش برای یک تجربه معمولی از لپ تاپ استفاده کنید، اما همچنین می توانید از هر دو نمایشگر برای بهبود تجربه خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید ایمیل خود را در یک صفحه و مطالب مرجع خود را در صفحه دیگر داشته باشید. یا اگر دانشجو هستید، می توانید یک سخنرانی را روی یک نمایشگر تماشا کنید و در صفحه دیگر با یک قلم یادداشت برداری کنید. حتی می توانید از صفحه کلید بلوتوث استفاده کنید که می تواند به طور جداگانه از دستگاه استفاده شود یا به آن متصل شود تا یک لپ تاپ معمولی را تقلید کند.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می آید، Yoga Book 9i از پردازنده های نسل سیزدهم اینتل بهره می برد و دارای 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی است. Yoga Book 9i در رنگ “Tidal Teal” عرضه می شود و در ژوئن امسال با قیمت 2099.99 دلار در دسترس خواهد بود.

Yoga AIO 9i

Lenovo Yoga AIO 9i یک کامپیوتر همه کاره است که برای افراد خلاق طراحی شده است. صفحه نمایش 31.5 اینچی 4K با پوشش 100 درصد sRGB. در یک پنل باریک با یک لولا فلزی محصور شده که به زاویه دلخواه شما متمایل می شود.

پایه اجزای آن مانند پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7-13700H یا پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9-13900H، پردازنده های گرافیکی Nvidia GeForce سری RTX 40، حداکثر 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD را در خود جای داده است. هفت پورت و یک شارژر بی سیم تلفن هوشمند داخلی در پشت پایه وجود دارد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی بالای نمایشگر قرار دارد و دارای تشخیص چهره مادون قرمز برای Windows Hello و شاتر حریم خصوصی است.

علاوه بر این، این دستگاه به شما امکان می دهد لپ تاپ و AIO خود را از طریق کابل USB-C با عملکرد کامل متصل و شارژ کنید و هر دو را با استفاده از صفحه کلید و ماوس یکسان کنترل کنید. در نهایت، از چندین دستیار صوتی پشتیبانی می کند. Yoga AIO 9i از 1799.99 دلار شروع می شود و انتظار می رود در سه ماهه سوم سال عرضه شود.

Yoga 9i، Yoga Slim 7i Carbon، Yoga 6 و Slim 7

Lenovo Yoga 9i، Yoga Slim 7i Carbon و Lenovo Slim 7 هم اکنون با پردازنده های نسل سیزدهم Intel Core به روز می شوند. همین امر در مورد Yoga 6 نیز صدق می کند که اکنون از پردازنده های AMD Ryzen 7000 استفاده می کند. انتظار می رود همه این لپ تاپ ها در ماه آوریل در ایالات متحده عرضه شوند، به جز Yoga Slim 7i Carbon. مدل Lenovo Yoga 9i از 1499.99 دلار قیمت شروع می شود، در حالی که انتظار می رود هر دو Lenovo Slim 7 و Lenovo Yoga 6 از 729.99 دلار شروع کنند.

Tab Extreme

لنوو همچنین از تبلت جدید اندروید 13 با نام Tab Extreme رونمایی کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 14.5 اینچی 3K OLED با نرخ رفرش 120 هرتز و پشتیبانی از طیف رنگی DCI-P3، Dolby Vision و HDR 10+ است. وقتی صحبت از صدا به میان می‌آید، دارای هشت بلندگوی JBL با صدای چهار کاناله است.

از نظر عملکرد، Tab Extreme از مدیاتک دایمنسیتی 9000 تغذیه می‌کند. همچنین دارای 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری 12300 میلی‌آمپر ساعتی است که لنوو ادعا می‌کند برای پخش ویدیو تا 12 ساعت خوب است. علاوه بر این، Tab Extreme دارای یک پایه دو حالته است که به صورت مغناطیسی به دستگاه متصل می شود و به شما امکان می دهد دستگاه را به صورت افقی یا عمودی قرار دهید.

همچنین یک صفحه کلید دو لولا وجود دارد که می توانید تبلت را نصب کنید و آن را به زاویه دلخواه خود کج کنید. لولای صفحه کلید همچنین به عنوان یک محفظه ذخیره سازی برای قلم موجود عمل می کند. Tab Extreme همچنین دارای برخی ویژگی های هوشمند است، مانند دوربینی که کاربر را حتی در صورت حرکت در کادر نگه می دارد. میکروفون‌های آن همچنین می‌توانند نویز پس‌زمینه را برای کیفیت صدای واضح در شعاع 50 سانتی‌متری فیلتر کنند. به علاوه حالت ضبط صدای 360 درجه زمانی وجود دارد که چندین نفر در تماس با شما باشند. Tab Extreme اواخر امسال با هزینه ای از 1199.99 دلار در دسترس خواهد بود.

Smart Paper

لنوو تبلت دیگری به نام Smart Paper دارد که یک تبلت جوهر الکترونیکی برای یادداشت برداری است. دارای یک صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی ضد تابش نور بوده که در یک بدنه تمام فلزی قرار گرفته است. قلم آن نیازی به شارژ ندارد و از تشخیص شیب و 4096 سطح حساسیت فشار پشتیبانی می‌کند و یادداشت برداری را طبیعی‌تر می‌کند. 9 تنظیمات مختلف قلم و 74 قالب نوت بوک برای شبیه سازی نوشتن در زندگی واقعی وجود دارد.

لنوو ادعا می کند که با 50 گیگابایت حافظه داخلی Smart Paper، دستگاه فضایی برای بیش از 50000 صفحه یادداشت دارد. همچنین می توانید به راحتی متن را جستجو کرده و دست خط خود را به متن تبدیل کنید. علاوه بر این، می‌توانید هنگام یادداشت‌برداری صدا را ضبط کنید. اگر نمی توانید بافت کلامی اطراف یادداشتی را که در طول جلسه ضبط شده به یاد آورید، می توانید متن خاصی را که نوشته اید برای شنیدن بازپخش آنچه در آن دوره گفته شده است انتخاب کنید. در نهایت، می توانید به بیش از دو میلیون کتاب در eBooks.com دسترسی داشته باشید. لنوو Smart Paper از 399.99 دلار شروع می شود و اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

Project Chronos

Project Chronos یک دوربین عکاسی حرکتی است که هدف آن طبیعی‌تر کردن تعاملات مجازی بدون نیاز به استفاده از فناوری‌های پوشیدنی است. این دستگاه از یک سنسور تشخیص عمق برای ضبط و تکرار حرکت واقعی شما در یک محیط مجازی رندر شده سه بعدی استفاده می کند.

هنگامی که یک آواتار ایجاد می‌شود، می‌توانید آن را با استفاده از حرکات، حرکات، وضعیت بدنی و حتی حالات صورت خود کنترل کنید و در زمان تقریباً واقعی آن را روی صفحه نمایش ببینید. به گفته لنوو، این امر باعث می‌شود افراد بتوانند محتوا را در دنیای مجازی آسان‌تر کنند. Project Chronos را می توان روی دیوار نصب کرد یا زیر تلویزیون یا مانیتور قرار داد. لنوو در آینده از این دستگاه به همراه نام نهایی آن رونمایی خواهد کرد. در همین حال، این شرکت با توسعه دهندگان، محتوا و شرکای خدماتی کار می کند تا تجربیاتی ایجاد کند که از فناوری Project Chronos استفاده کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *