ریزر اولین فهرست محصولات خود را برای سال 2023 در نمایشگاه CES به نمایش گذاشت. این شرکت همراه با لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید، ساندبار رایانه Razer Leviathan V2 Pro را معرفی کرد. این شرکت می گوید یک دوربین مادون قرمز دارد که می تواند مکان کاربر را تشخیص دهد. ریزر ادعا می کند که ساندبار جدید می تواند پرتوهای صوتی سه بعدی را به طور بلادرنگ بر اساس موقعیت شما تنظیم کند تا مطمئن شود صدای بهینه به گوش شما می رسد.

دو حالت برای صدای سه بعدی وجود دارد: هدست مجازی صوتی فضایی THX و بلندگوهای مجازی صوتی فضایی THX. ریزر وعده داده است که با کمک چندین درایور و یک ساب ووفر همراه، “تربل واضح، واضح و باس عمیق و قوی” ارائه دهد. پشتیبانی از Razer Chroma RGB نیز وجود دارد. در اواخر این ماه می توانید یک Leviathan V2 Pro را با قیمت 400 دلار خریداری کنید.

بعدی Kiyo Pro Ultra است؛ ریزر ادعا می کند که دارای بزرگترین سنسور استفاده شده در وب کم بوده و از سنسور STARVIS 2 سونی 1/1.2 اینچی با اندازه پیکسل 2.9 میکرومتر بهره می برد. به گفته ریزر، این به وب‌کم USB 3.0 plug-and-play کمک می‌کند تا جزئیات در سطح DSLR را ارائه دهد. در نور کم نیز باید عملکرد خوبی داشته باشد. یک لنز با دیافراگم F/1.7 وجود دارد که Razer می گوید می تواند تقریباً چهار برابر بیشتر از وب کم های دیگر نور را جذب کند.

علاوه بر این، این شرکت ادعا می کند که Kiyo Pro Ultra ویژگی های ردیابی چهره، فوکوس خودکار و تاری پس زمینه را بدون نیاز به سخت افزار یا نرم افزار اضافی ارائه می دهد. با این حال، می‌توانید تنظیمات را به دلخواه در Razer Synapse تنظیم کنید. وب‌کم که تقریباً دو سال پس از Kiyo Pro وارد بازار می‌شود، از امروز با قیمت 300 دلار در دسترس است.

تا پایان ماه مارس، کاربران متا کوئست 2 در ایالات متحده می توانند دستگاه های جانبی ساخت ریزر را در اختیار داشته باشند. این شرکت سیستم بند سر قابل تنظیم و رابط صورت ریزر را برای راحتی بیشتر استفاده از هدست طراحی کرده است. ریزر می گوید که دومی دارای مواد ضد آلرژی درجه پزشکی برای کمک به کاهش تحریک پوست است. گفته می شود در حالی که نور خارجی را مسدود می کند، تهویه را ارائه می دهد.

Razer همچنین Project Carol را معرفی کرد، یک بالشتک سر با صدای فراگیر 7.1 میدان نزدیک و بازخورد لمسی HyperSense. ریزر می گوید این بالشتک می تواند روی هر صندلی بازی قرار بگیرد و صدای بازی را به بازخورد لمسی به طور بلادرنگ تبدیل کند. این یک طرح مفهومی در حال حاضر است، اما اگر و زمانی که Project Carol به بازار بیاید، می تواند سطح عمیق تری از غوطه ور شدن را در هنگام بازی ارائه دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *