موبایل و تبلت

ریلمی جزئیاتی از استاندارد شارژ 240 وات را منتشر کرد

همانطور که ریلمی وعده داده بود امروز استاندارد شارژ 240 واتی جدید خود را شرح داد. این استاندارد دارای یک کابل شارژ 12 آمپری سفارشی برای توان 20 ولت/12 آمپر است که از طریق سه پمپ شارژ تحویل داده می شود. آداپتور USB-C دارای اجزای دوگانه GaN بوده و بسیار کوچک است؛ 2.34W/cu.cm، که تقریباً به اندازه آداپتور 160 واتی SuperDart است.

معماری شارژ 240 واتی برق 20 ولت/12 آمپر را از طریق سه پمپ شارژ مستقل به 10 ولت/24 آمپر تبدیل می کند، به این معنی که گوشی جدید دارای سه سلول باتری خواهد بود. کابل 12A از چهار کابل استاندارد AWG 21 تشکیل شده است که فقط برای سیم داخل عایق پلاستیکی قطر نزدیک به 3 میلی متر است. کل فرآیند توسط 13 سنسور بلادرنگ نظارت می‌شود و در صورت وجود هر گونه خطری، قدرت را محدود می‌کند. محافظت از شارژ ریلمی همچنین شامل مواد ضد حریق و گواهی‌هایی برای آرامش کاربر نهایی است.

این شرکت تأیید کرد که شارژ 240 واتی چیزی بیش از یک تمرین مهندسی است، در واقع در پرچمدار بعدی این شرکت وجود خواهد داشت. این تلفن با “بزرگترین منطقه خنک کننده صنعت” عرضه خواهد شد که دارای صفحات گرافن متعدد با مساحت 6580 میلی متر مربع است. آن‌ها از حفظ عملکرد تحت بار پایدار مراقبت می‌کنند، اما همچنین به کنترل بار شدید ناشی از شارژ فوق‌العاده سریع کمک می‌کنند.

ریلمی اطمینان می دهد که باتری گوشی حداقل 80 درصد از شارژ اولیه خود را پس از 1600 چرخه شارژ حفظ می کند تا سرعت فوق العاده به طول عمر لطمه ای وارد نکند. در واقع استاندارد صنعت 800 است، بنابراین اگر چیزی باشد گوشی Realme GT بعدی از آن فراتر خواهد رفت. این برند وعده داد که این استاندارد بدون ذکر نام مشخص به گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود برسد، و این سوال را ایجاد می کند که آیا Reame GT3 Pro نهایی است یا Realme GT Neo5 را نیز یک پرچمدار در نظر می گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا