موبایل و تبلت

سامسونگ از تراشه های جدید در جریان رویداد سری S23 معرفی می کند

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 23 است. اما به نظر می رسد که گوشی های رده بالای جدید تنها چیزی نخواهند بود که این شرکت در جریان رویداد رونمایی کرد. بر اساس گزارش جدید، غول فناوری کره جنوبی ظاهراً در حال برنامه ریزی برای عرضه یک چیپست جدید است که برای سری گوشی های هوشمند گلکسی خود اختصاص داده شده است.

اخیراً افشای اطلاعاتی از Ice Universe، تاریخ عرضه سری گلکسی S23 در 1 فوریه را فاش کرده است. و اکنون، یک توییت جدید از همان افشاگر نشان می دهد که رئیس کسب‌وکار تجربه موبایل سامسونگ، TM Roh، از “تراشه اختصاصی گلکسی” در رویداد آینده رونمایی خواهد کرد.

با توجه به اینکه TM Roh قبلاً در آوریل سال گذشته، اشاره کرده بود که سامسونگ بر روی یک چیپست انحصاری برای گوشی های گلکسی کار می کند، این اطلاعات کاملاً جدیدی نیست. این مقام ارشد در مورد چنین تراشه ای در مقایسه با تراشه های گلکسی تنسور برای سری گوشی های هوشمند پیکسل صحبت کرده بود. در حال حاضر، سری اگزینوس تراشه‌های اختصاصی این شرکت هستند و حتی در برخی از برندهای دیگر نیز وجود دارند. با این حال، مدل‌های اگزینوس فقط در مناطق و مدل‌های انتخابی موجود هستند.

اما به گفته منابع نزدیک به این موضوع، طبق گزارش ها، این شرکت در حال کار بر روی استفاده از نسل دوم یا سوم فناوری تولید 3 نانومتری GAA است که توسط Samsung Foundry استفاده می شود. به عبارت دیگر، این بدان معناست که این برند در حال برنامه ریزی برای رونمایی از یک چیپست پیشرفته پیشرفته جدید برای دستگاه های تلفن همراه است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا