گجت و پوشیدنی

RS 3 Mini به عنوان کوچکترین گیمبال حرفه ای DJI معرفی شد

چرخه عرضه محصول DJI در سال گذشته بسیار پرحادثه بود و مجموعه‌ای از محصولات تعریف‌کننده صنعت به این رقابت پیوستند. در جنبه گیمبال، گیمبال های DJI RS 3 Pro و RS 3 عرضه شدند. این شرکت اخیراً یک تیزر به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد نسخه کوچکی از گیمبال RS 3 در راه است. در واقع، DJI RS 3 Mini برای بازار جهانی عرضه شده است.

DJI RS 3 Mini از طراحی یکپارچه جدید با ساختار جمع و جور و قابل حمل استفاده می کند. ساختار سازگاری این امکان را فراهم می کند که گیمبال را در یک کیف قرار دهید. حالت عکاسی عمودی تنها 795 گرم وزن دارد که حدود 50 درصد سبک تر از RS 3 Pro است و حالت عکاسی افقی تنها 850 گرم است. به علاوه سه پایه اکستنشن دسته حدود 128 گرم است.

گیمبال RS 3 Mini دارای ظرفیت بار 0.4-2.0 کیلوگرم است. این توسط مدل های اصلی دوربین های بدون آینه فول فریم و فرمت APS-C پشتیبانی می شود. می توان آن را به لنز Sony A7S3+24-70mm F2.8 GM در بالاترین حد مجهز کرد. لنز زوم همچنان می تواند در حداکثر فاصله کانونی برای ثابت نگه داشتن آن استفاده شود.

به منظور رفع نیازهای فیلمبرداری کوتاه، RS Mini 3 برای اولین بار از عکاسی عمودی بومی پشتیبانی می کند. شما می توانید به طور مستقیم صفحه استاندارد را روی بازوی عمودی گیمبال نصب کنید تا به شاتر عمودی بروید و زاویه چرخش گیمبال محدود نیست. از لحاظ فنی، الگوریتم تثبیت نسل سوم، عملکرد کنترل شاتر بلوتوث (5.1) و غیره را ادامه می دهد. دکمه ضبط گیمبال می تواند مستقیماً دوربین را برای شروع و توقف ضبط یا فعال کردن یک عکس کنترل کند.

RS 3 Mini همچنین به صفحه نمایش رنگی 1.4 اینچی حساس به لمس مجهز شده و از طراحی رابط کاربری جدید بهره می برد. بسیاری از تنظیمات عملکرد را می توان بدون برنامه تکمیل کرد. کناری مجهز به رابط NATO است که از نصب دستگیره های انتقال قابل حمل، چراغ های پرکننده خارجی و مانیتورها و سایر لوازم جانبی پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، ظرفیت باتری استاندارد 2450 میلی آمپر ساعت است. عمر باتری می تواند تا 10 ساعت دوام بیاورد و از شارژ در حین استفاده پشتیبانی می کند. از رابط USB-C استفاده می کند و می تواند در عرض 2.5 ساعت به طور کامل شارژ شود. در مورد قیمت، DJI RS 3 Mini حدود 295 دلار قیمت دارد که شامل بدنه اصلی گیمبال، سه پایه، پلیت سریع و سایر لوازم جانبی است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا