نرم افزار و اینترنت

ترامستر اپلیکیشن TNAS Mobile 3 را برای مدیریت ذخیره‌سازی از راه دور معرفی کرد

ترامستر به تازگی اپلیکیشن TNAS Mobile 3 را منتشر کرده است. این اپلیکیشن در واقع یک کلاینت اختصاصی موبایل این شرکت جهت مدیریت ذخیره‌سازی از راه دور برای دستگاه‌های TNAS که بر روی سیستم‌عامل TOS 5 اجرا می‌شوند، توسعه یافته است.

TNAS Mobile 3 دارای یک رابط کاربری بازطراحی شده برای ناوبری بهتر است. این اپلیکیشن همچنین دارای عملکردهای جدیدی از جمله پشتیبان گیری از تلفن، مدیریت عکس، پوشه شخصی، پوشه تیم، صندوق، سرپرست از راه دور و موارد دیگر است. TNAS Mobile 3 از رمزگذاری RSA 2048 گرید نظامی استفاده می کند که اجازه می دهد داده ها در یک صندوق ذخیره شوند. پس از ذخیره‌سازی، داده‌های رمزگذاری‌شده بدون کلید رمزگذاری که بالاترین سطح امنیت و حفاظت از داده‌ها را فراهم می‌کند، باز یا خوانده نمی‌شوند.

TNAS Mobile 3 دارای یک عملکرد مدیریت از راه دور جدید است که به کاربران امکان می دهد دستگاه(های) TNAS را از راه دور مدیریت کنند. با استفاده از این برنامه، مدیران از راه دور می‌توانند TNAS را به صورت بلادرنگ نظارت کنند، عملیات سطح مدیریت مانند خاموش کردن یا راه‌اندازی مجدد TNAS، فعال یا غیرفعال کردن سرویس فایل، دسترسی به ترمینال از راه دور و سایر عملکردها را اجرا کنند.

با استفاده از TNAS Mobile 3، کاربران می توانند از داده های تلفن خود در TNAS خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا فضای گوشی شما را ذخیره کنند یا از فایل‌های مهم گوشی خود به راحتی پشتیبان تهیه کنند. با TNAS Mobile 3، می توانید به راحتی فایل ها یا کل پوشه ها را با خانواده، دوستان، همکاران و سایر کاربرانی که از راه دور به شبکه TNAS دسترسی دارند به اشتراک بگذارید. TNAS Mobile 3 حتی تنظیمات پیشرفته‌ای از جمله تاریخ انقضا، تعداد دفعات مجاز دسترسی، مجوزهای دانلود، تأیید رمز عبور و سایر گزینه‌های اشتراک‌گذاری را ارائه می‌دهد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا