نرم افزار و اینترنت

قابلیت Recent Websites به اپلیکیشن Phone Link افزوده شد

گوشی های گلکسی سامسونگ معمولاً اولین دستگاه هایی هستند که ویژگی‌های جدیدی را در برنامه Phone Link مایکروسافت فعال می‌کنند که دستگاه‌های اندرویدی را به رایانه‌های ویندوز متصل می‌کند. قابلیتی به نام Recent Websites وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به راحتی آخرین جلسه مرور خود را از تلفن خود در لپ‌تاپ گلکسی بوک خود ادامه دهید.

نحوه کار بسیار ساده است؛ کافی است اپلیکیشن Phone Link را باز کنید (یا از منوی فلای اوت از نوار وظیفه استفاده کنید) و لیستی از آخرین سایت هایی که در گوشی گلکسی خود بازدید کرده اید را مشاهده خواهید کرد. می توانید روی یک سایت جداگانه یا روی Open All ضربه بزنید تا آنها را در مرورگر لپ تاپ خود بارگیری کنید.

این فقط یک مزه از ویژگی های جدید آینده است؛ سامسونگ سری گلکسی اس 23 و لپ تاپ های جدید گلکسی بوک 3 را در 1 فوریه معرفی خواهد کرد و می گوید که ویژگی های ارتباطی بیشتری در آستین خود دارد. با این حال، این ویژگی به نسخه خاصی از تلفن گلکسی یا گلکسی بوک مرتبط نیست. یک بروزرسانی برای برنامه Phone Link (در ویندوز) و برنامه Link to Windows (در اندروید) اکنون در حال ارائه است. هنگامی که دو برنامه را به روز کردید و دستگاه های خود را به یکدیگر متصل کردید، باید بتوانید از ویژگی جدید وب سایت های اخیر استفاده کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا