نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن جدید موتورولا Moto Secure برای بهبود بیشتر تجربه کاربری

موتورولا در بازار بسیار خوب عمل کرده است. گوشی هوشمند ارزان قیمت آنها که اخیراً منتشر شده، مجموعه ای عالی از مشخصات سخت افزاری را در اختیار قرار داده و ارائه یک تجربه اندرویدی تمیز و سالم یکی دیگر از حرفه های این برند است. این شرکت اکنون اپلیکیشن Moto Secure را معرفی کرده که به کاربران امکان می دهد تنظیمات حریم خصوصی خود را راحت تر کنترل کنند.

اپلیکیشن جدید معرفی شده از موتورولا به گونه ای طراحی شده که “مقصدی برای تمام ویژگی های حیاتی امنیت و حریم خصوصی دستگاه” در تلفن هوشمند Moto شما باشد. اپلیکیشن Moto Secure دسترسی سریع و ساده به تمام اپلیکیشن ها و تنظیمات امنیتی اندروید و موتورولا نصب شده بر روی تلفن شما را فراهم می کند و توسط Thinkshield موتورولا، یک پلتفرم امنیتی ایجاد شده برای محافظت از گوشی هوشمند شما در برابر بدافزارها، فیشینگ و سایر خطرات، پشتیبانی می شود.

با این حال، اپلیکیشن جدید Moto Secure چیزی بیش از یک مکان مرکزی برای مدیریت تنظیمات امنیتی گوشی شما فراهم می کند. علاوه بر این، چند تدابیر امنیتی جدید نیز دارد که قصد دارند معیار بیشتری از امنیت و به قول موتورولا «آرامش ذهن» به شما بدهد. “Secure Folder” تابعی است که همراه با برنامه Moto Secure ارائه می شود. این به شما امکان می دهد داده ها و برنامه های مهم را در یک پوشه محافظت شده با رمز عبور ذخیره کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از قابلیت Disguised Mode که قبلاً در دستگاه شما ادغام شده، برای تغییر نام و نماد برنامه‌ها یا فایل‌هایی که در پوشه امن ذخیره شده‌اند، با انتخاب از چهار نام مختلف و گزینه نماد استفاده کنید. با استفاده از تصاویر و برچسب‌هایی که فقط شما می‌فهمید، می‌توانید اطلاعات مهمی مانند حساب‌های ایمیل، کیف پول دیجیتال و برنامه‌های مالی را پنهان کنید.

Network Protection یکی دیگر از عملکردهای جدید در نرم افزار امنیتی جدید موتورولا است. هنگامی که با یک هات اسپات یا Wi-Fi یک خطر امنیتی را کشف می کند، این یکی به طور خودکار به شما اطلاع می دهد. با محدود کردن اتصالات 2G، این عملکرد می تواند از جعل جلوگیری کند؛ تکنیکی که توسط آن یک عامل مخرب یک منبع شناخته شده یا قابل اعتماد را جعل می کند و برنامه های خاص را از استفاده از شبکه های باز باز دارد.

برنامه Moto Secure همچنین شامل یک داشبورد حریم خصوصی است که به شما یک نمای کلی واضح و دقیق از اینکه کدام برنامه‌ها اخیراً به تقویم، مخاطبین، فایل‌ها، دوربین، میکروفون و مکان شما دسترسی داشته‌اند، ارائه می‌دهد. می‌توانید مجوزهای برنامه را مدیریت کنید، تنظیمات امنیتی را به‌روزرسانی کنید، و کنترل‌های حریم خصوصی را مستقیماً از برنامه Moto Secure با استفاده از داشبورد حریم خصوصی تغییر دهید. بنابراین می‌توانید به سرعت به برنامه‌ای اطلاع دهید که چه کسی مسئول است، اگر مرزهای آن را تشخیص ندهد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا