کنسول و بازی

کنسول دستی بازی اندروید Abxylute رونمایی شد

کنسول های بازی دستی در حال بازگشت به بازار هستند. نینتندو با کنسول های سوییچ خود قبلاً بر بازار دستی تسلط داشت. با این حال، موفقیت چشمگیر استیم دک و در دسترس بودن چندین سرویس استریم بازی باعث احیای مجدد رقابت در این بخش شده است.

اکنون استارت آپ جدیدی که توسط Abxylute راه اندازی شده، برنامه های خود را برای عرضه یک کنسول بازی دستی مبتنی بر اندروید به بازار اعلام کرده است. این دستگاه که یک کنسول مجهز به اندروید است که امکان استریم بازی‌ها را از سرویس‌هایی مانند NVIDIA GeForce Now، Xbox Cloud Gaming یا Steam Link فراهم می‌کند.

با توجه به اینکه این کنسول دارای چیپست مدیاتک MT8385 (Genio 350) خواهد بود، احتمالاً شبیه سازی کنسول هایی مانند PSP مطرح نیست. با این حال، تراشه MediaTek Genio 350 باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا بتواند بازی‌های یکپارچه سازی با سیستم عامل را روی کنسول اجرا کند. از لحاظ اطلاعات، مدیاتک 8385 دارای یک پردازنده گرافیکی Mali-G52 و چهار هسته Cortex-A53 است که با فرکانس 2 گیگاهرتز کار می کنند. این چیپست با 4 گیگابایت رم LPDDR4 و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ترکیب می شود.

صفحه نمایش 7 اینچی IPS LCD با وضوح 1080p و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. به گفته این شرکت، در دست گرفتن و حمل کنسول بسیار آسان خواهد بود زیرا ابعاد آن تنها 250 در 115 در 30 میلی متر و وزن آن 410 گرم است. Abxylute اکنون در حال برنامه ریزی برای فروش دستی های بازی به قیمت 200 دلار آمریکا است. Abxylute هنوز تاریخ انتشار خاصی را ارائه نکرده است، اما قصد دارد برای اولین بار در سال 2023 عرضه شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا