لپ تاپ

کروم بوک های جدید لنوو با ویژگی های منحصر به فرد برای آموزش

لنوو به تازگی تعدادی لپ تاپ جدید را برای مشتریان دانش آموز و دانشجوی خود عرضه کرده است. در میان نسخه‌های جدید، این شرکت همچنین از مدل‌های کروم‌بوک جدیدی رونمایی کرده که “آموزش هوشمندانه‌تر” و تجربه بهتری را هنگام یادگیری ارائه می‌کنند.

لنوو 100e Chromebook Gen 4

100e Chromebook Gen 4 اولین نمونه از این مدل است و دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی ضد تابش نور است. این مدل تنها 1.25 کیلوگرم وزن دارد و به پردازنده مدیاتک Kompanio 520 مجهز شده است. همچنین 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی eMMC دارد. کروم بوک جدید پشتیبانی از وای فای 6 همراه با یک نسخه اختیاری 4G LTE را به ارمغان می آورد.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دوربین HD برای کلاس‌های آنلاین و کیبورد بادوام با کلاهک‌های لبه کامل و پورت‌ها و لولاهای تقویت‌شده اشاره کرد. این مدل همچنین با مجموعه‌ای از خدمات لنوو ارائه شده که برای افزایش تجربه یادگیری برای کاربران دانش‌آموز اختصاص داده شده است؛ همانند LanSchool، LanSchool Air، NetFilter و موارد دیگر، که در سایر لپ تاپ های لیست شده در زیر نیز قابل مشاهده خواهند بود.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه‌تر شامل VR Classroom است که یک مرکز یادگیری همه جانبه را در یک پورتال ابری ارائه می‌دهد و به گونه‌ای طراحی شده است که به مربیان امکان می‌دهد محتوای VR مرتبط را برای ایجاد درس پیدا کنند و حتی کلاس خود را به راحتی مدیریت کنند.

لنوو 300e Yoga Chromebook Gen 4

مشابه 100e، مدل 300e Yoga Chromebook Gen 4 همچنین دارای یک پنل 11.6 اینچی IPS LCD است که از عملکرد صفحه نمایش لمسی نیز پشتیبانی می کند. صفحه نمایش همچنین با شیشه گوریلا گلس کورنینگ و یک قلم گاراژی اختیاری همراه است. زیر کاپوت این لپ تاپ مدیاتک Kompanio 520 نیز قرار دارد.

جدای از پنل نمایشگر، یکی دیگر از تفاوت های عمده بین مدل 100e، لولای 360 درجه بوده که با سپرهای لاستیکی برای محافظت بیشتر ترکیب شده است. در جلو، کروم‌بوک یک دوربین HD نیز ارائه می‌کند، اگرچه خریداران می‌توانند یک دوربین 5 مگاپیکسلی را نیز برای گرفتن فیلم‌ها و تصاویر در زمان واقعی انتخاب کنند. برای اتصال، این مدل از استانداردهای Wi-Fi 6 نیز پشتیبانی می کند.

لنوو 500e Yoga Chromebook Gen 4

سازنده چینی رایانه همچنین از 500e Yoga Chromebook Gen 4 رونمایی کرد که یک مدل بالاتر از این سه دستگاه است. این دستگاه دارای یک پنل 12.2 اینچی IPS LCD بلندتر است که قابلیت لمس نیز دارد. نسبت تصویر 16:10 به همراه محافظ گوریلا گلس و گواهی TUV با نور آبی کم برای کاهش فشار به چشم کاربر دارد.

در زیر کاپوت، این نوت بوک مجهز به پردازنده قدرتمندتر اینتل N100 یا N200 است که حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی eMMC به آن ملحق می شود. از آنجایی که دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی است، کاربران حتی می توانند انتخاب کنند که یک قلم استایلوس دریافت کنند. به طور مشابه، حتی می توان بین Wi-Fi 6 یا 6E و 4G LTE اختیاری برای گزینه های اتصال اضافی یکی را انتخاب کرد. در قسمت جلویی نیز یک دوربین HD یا FHD و گزینه ای برای اضافه کردن یک دوربین 5 مگاپیکسلی است.

لنوو 14e Chromebook Gen 3

در نهایت، این شرکت 14e Chromebook Gen 3 را عرضه کرد که با مدل های Yoga ذکر شده در بالا متفاوت است. این مدل دارای صفحه نمایش 14 اینچی بلندتر است، با این حال، پنل لمسی فعال نیست. اما پوشش آلومینیومی و نسبت صفحه به بدنه بالای 82 درصد در اختیار دارد. این مدل می تواند دارای پردازنده اینتل N200 یا Core i3-N305 باشد.

همچنین می توانید این مدل را با حداکثر 8 گیگابایت رم و تا 128 گیگابایت حافظه SSD دریافت کنید. ویژگی های دیگر شامل Wi-Fi 6 یا 6E برای اتصال سریعتر و پایدارتر است. برای کلاس های آنلاین و یادگیری ترکیبی، می توان دوربین HD یا FHD را نیز انتخاب کرد. متأسفانه، این شرکت هنوز قیمت این مدل های لپ تاپ را اعلام نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا