موبایل و تبلت

مدیاتک از تراشه هلیو G36 معرفی شد

مدیاتک یک چیپست اقتصادی جدید را معرفی کرده که مدیاتک هلیو جی 36 نام داشته و جانشین Helio G35 است. گفته می شود هلیو جی 36 جدید به گوشی های بازی ارزان قیمت در هند کمک می کند. سرعت کلاک آن 100 مگاهرتز کمتر از هلیو G37 است اما جدای از آن تفاوت عمده ای وجود ندارد.

مدیاتک هلیو جی 36 مبتنی بر لیتوگرافی 12 نانومتری TSMC است. این تراشه دارای هشت هسته Cortex-A53 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است و پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 روی آن قرار دارد. همچنین از فناوری های گیمینگ MediaTek HyperEngine 2.0 Lite پشتیبانی می کند.  Resource Management Engine 2.0 عملکرد پایدار را با مدیریت پویا GPU، CPU و حافظه تضمین می‌کند، در حالی که Networking Engine 2.0 پاسخ سریع‌تر و اتصال بهتر را برای خدمات بدون وقفه فراهم می‌کند.

مدیاتک هلیو جی 36 از نمایشگرهای +FHD با نرخ نوسازی 90 هرتز برای پیمایش روان و بازی پشتیبانی می کند. این تراشه از دوربین های دوگانه با دو لنز 13 مگاپیکسلی یا سنسورهای تک تا 50 مگاپیکسلی همراه با ویژگی های تصویربرداری مبتنی بر سخت افزار مانند جلوه های بوکه، MEMA 3DNR، کاهش نویز چند فریمی و غیره پشتیبانی می کند. سیستم روی تراشه دستگاه‌ها را قادر می‌سازد تا ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنند. در بخش اتصال، G36 دارای پشتیبانی دوگانه 4G VoLTE به همراه WiFi 5 دو باند، بلوتوث 5.0، گالیله، GLONASS و GPS است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا