در ماه سپتامبر در HDC 2020، هواوی تأیید کرد که HarmonyOS را به گوشی های هوشمند خود می آورد. با پایبندی به حرف خود، قبلاً نسخه بتا HarmonyOS 2.0 را برای برخی دستگاه ها عرضه شده بود. اکنون، این شرکت گفته است که بالاخره نسخه پایدار سیستم عامل جایگزین اندروید به دستگاه های پرچمدار می رسد.

از آوریل 2021 ، دستگاه های پرچمدار هواوی  شروع به دریافت نسخه سیستم عامل هارمونی می کنند. در نهایت این گوشی های هوشمند به اکوسیستمی برای هواوی تبدیل می شود. در زمان عرضه، این شرکت همچنین گفت که HUAWEI Mate X2 در میان اولین دستگاهی است که آن را دریافت می کند. این بدان معنی است که دستگاه تا آن زمان EMUI 11.0 (مبتنی بر اندروید 10) را اجرا خواهد کرد.

با فرض اینکه سری HUAWEI P50 ظرف چند ماه به بازار عرضه شود، ابتدا باید آن را در کنار تاشو 2021 نیز تهیه کند. هواوی اکوسیستم HarmonyOS را به عنوان راهی برای فرار از درگیری با ایالات متحده و ممنوعیت بعدی خدمات موبایل Google (GMS) آورده است. این سیستم عامل جدید همچنین به عنوان زیرساختی برای ریشه یابی ریشه دستگاه های IoT هوشمند از جمله تلویزیون های هوشمند در نظر گرفته شده است. این شرکت سال گذشته با آوردن HarmonyOS 2.0 پیش بینی های خود را بالاتر برد.

از این رو، انتظار می رود نسخه های پایدار قبل از پایان H1 2021 روانه بازار شوند. هنوز لیست دقیقی از دستگاه هایی که به روزرسانی شده، در دست نیست. با این حال، احتمالاً به تدریج روی دستگاه های هواوی P ، Mate و Nova وارد خواهد شد. نه فقط HarmonyOS، هواوی سخت در تلاش است تا بازار App Gallery را نیز بهبود بخشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *