نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام Broadcast Channels را معرفی کرد

اینستاگرام با ویژگی Broadcast Channelsخود، روش جدیدی را برای سازندگان معرفی کرده تا با دنبال کنندگان تعامل داشته باشند. در حال حاضر این کانال های پیام رسان یک به چند، توسط تعدادی از سازندگان منتخب در آمریکا در حال آزمایش است.

این ویژگی جدید توسط مارک زاکربرگ مدیر عامل متا در کانال برودکست خود در 16 فوریه 2023 اعلام شد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا “مستقیماً با دنبال کنندگان خود در مقیاس مختلف تعامل داشته باشند”. همانند دیگر چت‌های اینستاگرام، سازندگان می‌توانند متن، عکس، ویدیو، یادداشت‌های صوتی و نظرسنجی را در این کانال‌ها ارسال کنند. با این حال، به عنوان یک کانال یک به چند، فقط سازندگان قادر به ارسال پیام خواهند بود. در همین حال، فالوورها می توانند به محتوا واکنش نشان دهند و در نظرسنجی ها رای دهند.

عرضه اولیه محدود به چند سازنده آمریکایی است، اما طبق گفته اینستاگرام، ویژگی‌ها و کاربران بیشتری در ماه‌های آینده معرفی خواهند شد. یک ویژگی آینده شامل امکان دعوت از یک سازنده دیگر برای مشارکت در کانال است. سازندگان با ارسال پیامی از صندوق ورودی خود، کانالی را راه‌اندازی می‌کنند و پس از آن، دنبال‌کنندگان یک اعلان برای پیوستن دریافت می‌کنند. فقط دنبال کنندگان می توانند به یک کانال برودکست بپیوندند. اعضای کانال همچنین می توانند فرکانس اعلان ها را از کانال تنظیم کنند. سازندگان قادر خواهند بود برای محتوای انحصاری کانال‌های برودکست فقط برای مشترکین ایجاد کنند.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا