سامسونگ مدت هاست که بر امنیت گوشی های هوشمند خود تمرکز کرده است. پلتفرم Samsung Knox در گوشی‌های هوشمند گلکسی تعبیه شده، در حال حاضر از شما در برابر سوء استفاده‌های به اصطلاح صفر کلیک که هدف آن در دست گرفتن اطلاعات شماست، محافظت می‌کند.

یک اکسپلویت صفر کلیک به شکل یک پیوست می رسد و بلافاصله برای کنترل دستگاه یا داده های حساس شما شروع به کار می کند. Samsung Knox قبلاً در پشت صحنه از چنین پیوست‌هایی به صورت صوتی و تصویری محافظت می کرد. اکنون، کاربران گلکسی در برابر سوء استفاده‌ها به شکل تصویر نیز محافظت خواهند شد.

Samsung Message Guard نوعی ماسه‌بازی است که هر فایل تصویری را که به گوشی شما می‌رسد قرنطینه می‌کند و ایمن بودن آن را بررسی می‌کند. این ویژگی ابتدا در برنامه‌های پیام‌رسان سامسونگ و گوگل کار می کرد، اما سامسونگ آن را در اواخر سال جاری برای برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث عرضه کرد.

یک سوء استفاده صفر کلیک بسیار خطرناک است زیرا ممکن است تلفن شما ربوده شود و اطلاعات شما در هنگام خواب یا در حال حرکت به سرقت برود. Samsung Message Guard در سری گلکسی S23 اولین بار است اما اواخر امسال برای سایر دستگاه های گلکسی عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *