موبایل و تبلت

اپل اولین نسخه بتای iOS 16.4 و iPadOS 16.4 را منتشر کرد

اپل انتشار اولین نسخه بتای iOS 16.4 و iPadOS 16.4 خود را برای توسعه دهندگان آغاز کرده است. نسخه‌های جدید چندین تغییر بزرگ از جمله اعلان‌های منتشر شده توسط برنامه‌های تحت وب، برنامه آپدیت شده پادکست اپل، معماری جدید Apple HomeKit و موارد دیگر را به همراه دارند.

برنامه های وب اکنون از پوش نوتیفیکیشن پشتیبانی می کنند که به محض اینکه صفحه ای را از طریق Web Push API به صفحه اصلی خود اضافه کنید، قابل تنظیم هستند. تاکنون فقط می‌توانستید برنامه‌های وب را از طریق مرورگر سافاری اضافه کنید، اما با شروع iOS 16.4 و iPadOS 16.4، می‌توانید برنامه‌های وب را از مرورگرهای شخص ثالث کامل با پشتیبانی اعلان اضافه کنید.

اپلیکیشن پادکست اپل یک تب Channels جدید در کتابخانه برای همه اشتراک‌های شما دریافت می‌کند. اپلیکیشن CarPlay بخش مرور جدیدی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند پادکست ها را در حال حرکت از سر بگیرید. اپل Podcasts همچنین یک صف Up Next پیدا می کند که قسمت های ناتمام را نمایش می دهد. HomeKit در iOS 16.4 و iPadOS 16.4 دارای یک معماری سیستم جدید است که لوازم جانبی HomeKit را قابل اعتمادتر می کند و ارتباط آنها را با دستگاه های اپل بهبود می بخشد.

اپلیکیشن Home اکنون از بروزرسانی‌های خودکار و دستی نرم‌افزار لوازم جانبی Matter پشتیبانی می‌کند. اپل همچنین در مجموع 31 ایموجی جدید را در iOS 16.4/iPadOS 16.4 اضافه می کند. یکی دیگر از موارد اضافه شده، گزینه روشن کردن بتای توسعه دهنده مستقیماً از منوی بروزرسانی نرم افزار بدون نصب پروفایل توسعه دهنده از Developer Center است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا