نرم افزار و اینترنت

سامسونگ بیکسبی برای کودکان در دسترس قرار گرفت

بیکسبی سامسونگ نه تنها هنوز وجود دارد، بلکه ویژگی های جدیدی نیز به دست می آورد. اگر فکر می‌کنید نرم‌افزار دستیار شرکت کره‌ای کنار گذاشته شده یا حداقل دیگر به طور فعال توسعه نمی‌یابد، ممکن است تکان‌دهنده به نظر برسد.

همانطور که مشخص بوده، Bixby هنوز زنده و در حال پیشرفت است. و اکنون برای بچه ها در دسترس می باشد! این پیشرفت هیجان انگیز به لطف یک به روز رسانی جدید بوده که در حال حاضر در حال انتشار است. پس از نصب این، دستیار توانایی کار با حساب های کودک (برای کودکان زیر 13 سال) را به دست می آورد. کودکان می توانند از Bixby سؤال بپرسند، به داستان گوش دهند، موسیقی پخش کنند و بازی کنند. Bixby با محتوای مناسب سن و کودک به کودکان پاسخ می دهد.

برای انجام این کار، باید از طریق حساب سامسونگ خود یک گروه برای خانواده خود ایجاد کنید. سپس می‌توانید حساب‌های فرزندی را تنظیم کنید که می‌توانند در دستگاه‌های سامسونگ از آن‌ها استفاده کنند، و وقتی این کار را انجام دادید، می‌توانند از مزایای Bixby استفاده کنند. متأسفانه Bixby for kids در حال حاضر فقط در آمریکا و کره پشتیبانی می شود و کشورهای بیشتری در آینده به تدریج اضافه خواهند شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا