نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت نسخه Windows 11 Validation OS را به روز کرد

مایکروسافت، بدون هیچ اطلاعیه‌ای مهم، اخیراً نسخه سبک‌وزن ویندوز 11 خود را به‌روزرسانی کرده است. این سیستم عامل سبک وزن که سال گذشته منتشر شد، برای کاربران نهایی در نظر گرفته نشده است. بر اساس Command Line (CLI) و به نام Microsoft Validation OS، برای فروشندگان سخت افزار یا نرم افزار، توسعه دهندگان و تکنسین ها طراحی شده تا به تشخیص و کاهش مشکلات کمک کند.

این اساساً به ساخت و آزمایش سخت افزار و نرم افزار حول یک نسخه سفارشی شده ویندوز 11 بدون همه زنگ ها و سوت ها کمک می کند. Deskmodder متوجه شد که Validation OS اکنون ISOها را بر اساس بیلد 22621.1702 به روز کرده و اتفاقاً این نسخه وصله سه شنبه می باشد. در مورد ISOهای به روز شده، مایکروسافت همچنین ISOهای به روز شده را برای به روز رسانی ویژگی Moment 2 22H2 منتشر کرده است.

مایکروسافت توضیحاتی در مورد نسخه Validation OS ارائه کرد:

Microsoft Validation OS یک سیستم عامل کم حجم، سریع و قابل تنظیم مبتنی بر ویندوز 11 است که می‌توانید از آن در کارخانه برای تشخیص، کاهش و تعمیر عیوب سخت‌افزاری در طول تولید دستگاه‌های ویندوز استفاده کنید. Validation OS در محیط خط فرمان راه‌اندازی می‌شود تا قابلیت اطمینان را در کارخانه افزایش دهد و از اجرای برنامه‌های Win32 پشتیبانی می‌کند، و انتقال از ارائه اولیه سخت‌افزار به سیستم‌عامل خرده‌فروشی و توسعه برنامه‌ها را هموار می‌کند.

همانطور که در توضیحات مایکروسافت در بالا مشاهده می کنید، Validation OS از برنامه های Win32 پشتیبانی می کند که به منظور کمک به تشخیص پروژه های در حال توسعه مبتنی بر ویندوز 11 هستند. دلیل آن این است که Win32 API دسترسی مستقیم به سخت افزار سیستم را فراهم می کند و ابزارهای مختلفی برای تشخیص دارد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا