موبایل و تبلت

گلکسی اس 23 اولترا در جایگاه دهم رده بندی دوربین DxOMark قرار گرفت

گلکسی اس 23 اولترا بهترین دوربین را در بین سایر گوشی‌های هوشمند سامسونگ دارد، اما به گفته DxOMark بهترین دوربین در بین رقبای خود نیست.  گوشی پرچمدار جدید اولترا در رتبه دهم قرار گرفت و توسط گوشی های هوشمند چند برند دیگر از جمله هواوی، گوگل، آنر، اپل و شیائومی شکست خورد.

طبق معمول، DxOMark هم مزایا و هم معایب مربوط به تجربه دوربین را فهرست کرده است. از طرف دیگر، سیستم دوربین گلکسی اس 23 اولترا به طور مداوم در سراسر صفحه کار می کند و آن را به یک دوربین همه جانبه عالی تبدیل می کند. این کم و بیش موضوع اصلی جدیدترین گوشی های سامسونگ است. آنها یک تجربه کلی قوی را در سراسر صفحه، از سخت افزار گرفته تا نرم افزار، ارائه می دهند.

برگردیم به جوانب مثبت؛ بازبین‌ها سیستم دوربین گلکسی اس 23 اولترا را برای رندر عکس، فوکوس خودکار خوب در ضبط عکس و فیلم و قابلیت‌های تله فوتو قوی در برد طولانی تحسین کردند. از سوی دیگر، گلکسی اس 23 اولترا در چند زمینه از جمله از دست دادن جزئیات تصویر و تاخیر شاتر در شرایط کم نور و ناپایداری با فوکوس و نوردهی در صحنه‌های دارای نور پس‌زمینه، ظاهراً کوتاهی می‌کند.

بهترین گوشی هوشمند سری S سامسونگ حتی در رتبه بندی DxOMark در بین 5 گوشی برتر قرار نداشت. گلکسی اس 23 اولترا با گوگل پیکسل 7 و ویوو ایکس 90 پرو پلاس در جایگاه دهم قرار گرفت و هر کدام از این گوشی ها 140 امتیاز برای دوربین پشتی به دست آوردند. دوربین سلفی گلکسی اس 23 اولترا با امتیاز 137 با ایسوس ذن فون 7 پرو برابری کرد و هر دو گوشی در رتبه دهم این دسته قرار گرفتند.

دستگاه‌هایی که در سیستم رتبه‌بندی دوربین اصلی بازبین امتیاز بالاتری کسب کرده‌اند عبارتند از هواوی میت 50 پرو، گوگل پیکسل 7 پرو، آنر مجیک 4 التیمیت، آیفون 14 پرو و پرو مکس، هواوی P50 پرو، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرو مکس و در آخر، شیائومی می 11 اولترا.

منبع
sammobile
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا