موبایل و تبلت

ایسوس راگ فون 6 و 6 پرو آپدیت اندروید 13 را دریافت کردند

اگر اهل بازی با گوشی‌های هوشمند هستید، سری راگ فون 6 ایسوس به سختی شکست می‌خورد. به لطف مشخصات سخت‌افزاری باورنکردنی و ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند Air Triggers، تقریباً هر بازی که فکرش را می‌کنید بی‌عیب و نقص در دو دستگاه اجرا می‌شود.

جدای از بازی، آنها به طور کلی جزو بهترین گوشی‌های اندرویدی، با عمر باتری طولانی و صفحه نمایش AMOLED عظیم 165 هرتزی هستند. متأسفانه، دستگاه‌ها فقط یک ماه قبل از انتشار رسمی اندروید 13 ارائه شدند و نسخه معمولی و پرو روی نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم‌عامل گوگل کار می‌کنند. خوشبختانه اندروید 13 پایدار بالاخره به سری راگ فون 6 می آید و بروزرسانی ها برای انواع جهانی و اروپایی از امروز آغاز می شود.

طبق اعلام رسمی در انجمن ZenTalk، سازنده تایوانی شروع به انتشار بروزرسانی پایدار اندروید 13 برای راگ فون 6 و 6 پرو در قالب نسخه نرم‌افزاری 33.0610.2810.72 کرده است. تغییرات، همانطور که برای یک بروزرسانی بزرگ مانند این تصور می‌کنید، کاملاً عظیم است. با این حال، چند تغییر کلیدی وجود دارد که ارزش برجسته کردن دارد، از جمله وصله‌های امنیتی ژانویه 2023 و طراحی جدید ROG UI. چندین برنامه استوک نیز رنگ تازه ای دریافت کرده اند.

توجه داشته باشید که دایمنسیتی 9000 پلاس ROG Phone 6D (یا نسخه Ultimate آن) با این بیلد سازگارنیست. طبق نقشه راه منتشر شده توسط ایسوس، آنها باید آپدیت اندروید 13 را در سه ماهه اول سال جاری دریافت کنند، بنابراین هنوز زمان باقی است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا