لپ تاپ

کالرفول لپ تاپ گیمینگ EVOL X16 PRO را معرفی کرد

شرکت Colorful از عرضه لپ تاپ گیمینگ EVOL X16 PRO خبر داد. مدل اصلی جدید COLORFUL EVOL X16 PRO مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7-13700H و کارت گرافیک لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 4060 است.

لپ تاپ گیمینگ دارای صفحه نمایش 16 اینچی 240 هرتز QHD IPS با پشتیبانی از فناوری NVIDIA G-SYNC برای تصاویری روان و بدون لکنت بازی است. EVOL X16 PRO همچنین به 16 گیگابایت حافظه DDR5-4800 مگاهرتز مجهز شده که تا 64 گیگابایت قابل ارتقا است. برای فضای ذخیره سازی، این مدل از 512 گیگابایت حافظه سریع NVMe SSD با یک اسلات خالی M.2 برای افزایش فضای ذخیره سازی بهره می برد.

همچنین پورت USB-C Thunderbolt 4 آن برای انتقال داده با سرعت بالا و اتصال چند دستگاه تعبیه شده است. برای شبکه، EVOL X16 PRO دارای یک پورت 2.5 گیگابایتی LAN برای گیمرهایی است که اتصال سیمی قابل اعتماد و سریع را ترجیح می دهند. برای شبکه های بی سیم، لپ تاپ بازی همچنین مجهز به آخرین راه حل Wi-Fi 6E + Bluetooth است.

در نهایت، لپ تاپ گیمینگ دارای صفحه کلید RGB با نور پس زمینه و صدای +Sound Blaster Cinema 6 است. نورپردازی RGB با استفاده از برنامه iGame Center کاملاً قابل تنظیم است. لپ تاپ بازی COLORFUL EVOL X16 PRO از یک شاسی باریک آلیاژ آلومینیومی استفاده می کند که ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر است.

راه حل حرارتی پیشرفته COLORFUL EVOL X16 PRO شامل یک سیستم خنک کننده چند منطقه ای با فن های خنک کننده دوگانه و خنک کننده محفظه بخار است. EVOL X16 PRO همچنین دارای حالت خنک کننده با یک کلید است که به کاربران اجازه می دهد تا عملکرد خنک کننده را با فشار دادن Fn+1 تنظیم کنند.

چهار حالت خنک‌کننده در دسترس است که کاربران می‌توانند آنها را به سه روش فعال کنند: دستی، سرعت کامل یا خودکار. COLORFUL مدل‌های با مشخصات بالاتر را در تاریخ بعدی عرضه خواهد کرد که مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9-13900H و پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA GeForce RTX 4070 هستند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا