نرم افزار و اینترنت

شیائومی و گوگل ویژگی‌های MIUI Gallery جدید را ارائه می‌کنند

شیائومی در گذشته تغییرات قابل توجهی در MIUI Gallery ایجاد کرده است. برای اولین بار، این برند پشتیبانی از ویژگی همگام سازی با Xiaomi Cloud را کنار گذاشت و گالری را با عملکرد پشتیبان Google Photos یکپارچه کرد. امروز در طول نمایشگاه MWC 2023، این برند اعلام کرد که همکاری خود با Google Photos را حتی بیشتر می کند تا ویژگی های بیشتری را به گالری MIUI ارائه دهد.

علاوه بر این، شیائومی فاش کرد که جدیدترین گوشی‌های شیائومی 13 و شیائومی پرو با یک دوره آزمایشی رایگان 6 ماهه از طرح ممتاز Google One 2 ترابایتی ارائه خواهند شد. سال گذشته، شیائومی پشتیبان‌گیری خودکار عکس‌ها و ویدیوها را از MIUI Gallery به Google Photos معرفی کرد. اکنون، شیائومی و گوگل با اجازه دادن به کاربران برای مشاهده تمام محتوای پشتیبان‌گیری شده از هر دو پلتفرم مستقیماً در MIUI Gallery و برنامه‌های Google Photos، این ادغام را حتی روان‌تر می‌کنند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند به همه رسانه‌های خود، از جمله محتوای ذخیره‌شده در تلفن‌هایشان، در یک مکان دسترسی داشته باشند و تجربه‌ای یکپارچه‌تر ایجاد کنند.

ادغام یکپارچه مدیریت رسانه های خود و دسترسی به حافظه های خود را برای کاربران آسان تر می کند، صرف نظر از اینکه در ابتدا کجا ذخیره شده اند. علاوه بر این، هرگونه ویرایش یا حذفی که روی عکس‌ها در MIUI Gallery یا Google Photos انجام شود، به‌طور خودکار در برنامه دیگر منعکس می‌شود. این بدان معنی است که اگر کاربر یک عکس را در یک برنامه ویرایش یا حذف کند، تغییرات فوراً در برنامه دیگر نیز ظاهر می شود.

همانطور که گفته شد، شیائومی همچنین اعلام کرده که شیائومی 13 و 13 پرو تازه راه اندازی شده از برنامه آزمایشی رایگان 6 ماهه گوگل وان 2 ترابایتی برخوردار خواهند بود. علاوه بر این، گوشی‌های منتخب آینده شیائومی با طرح گوگل وان 100 گیگابایتی وارد بازار خواهند شد. این طرح شامل دسترسی به ویژگی هایی مانند Magic Eraser، زمان اضافی Google Meet و موارد دیگر خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا