در کنار شیائومی 13، 13 پرو و 13 لایت شیائومی Watch S1 Pro را در MWC معرفی کرده که یک چرخش کلاسیک در ساعت هوشمند مدرن ارائه می دهد. با قاب نقره‌ای و بند چرمی قهوه‌ای، این پوشیدنی ظاهری همیشگی دارد و برای کسانی که ساعت‌های آنالوگ را به ساعت‌های دیجیتال ترجیح می‌دهند عالی است.

صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی AMOLED دارای وضوح 480 در 480 پیکسل است و با شیشه کریستال یاقوت کبود محافظت می شود تا از خراش و خراش جلوگیری کند. حاشیه‌های بسیار نازک ظاهری براق و زیبا به ساعت می‌دهند، در حالی که یک تاج دیجیتالی چرخان و یک دکمه میانبر امکان ناوبری آسان را از طریق رابط MIUI Watch OS شیائومی فراهم می‌کند

در حالی که شیائومی واچ اس 1 پرو ممکن است شبیه یک ساعت هوشمند اسپورت به نظر نرسد، ولی می تواند بیش از 100 ورزش و فعالیت مختلف را پایش کند که آن را به انتخابی عالی برای علاقه مندان به تناسب اندام تبدیل می کند. با 10 برنامه دویدن، از جمله تمرینات اینتروال و استقامتی، کاربران می توانند تمام معیارهای تناسب اندام معمول، از جمله نظارت گام و خواب، نقشه برداری GPS، پایش ضربان قلب و رکوردهای SpO2 را انتظار داشته باشند. قاب ساعت همچنین در برابر آب 5ATM مقاوم است که آن را برای شنا و سایر فعالیت های مبتنی بر آب مناسب می کند.

این ساعت در دو گزینه رنگی عرضه می‌شود: قاب استیل ضد زنگ مشکی با بند فلورو لاستیک مشکی یا قاب فولادی ضد زنگ نقره‌ای با بند چرمی قهوه‌ای. بند TPU برای اندازه های مختلف از 140 تا 210 میلی متر قابل تنظیم است، در حالی که بند چرمی آن از 135 تا 205 میلی متر قابل تنظیم است.

از دیگر ویژگی‌های ساعت شیائومی S1 پرو می‌توان به بلندگوی داخلی برای برقراری تماس صوتی، NFC برای پرداخت‌های بدون تماس و عملکرد جفت‌سازی بدون درز برای هر کسی که گوشی هوشمند شیائومی دارد، اشاره کرد. عمر باتری این ساعت بسته به میزان استفاده تا 14 روز است و در کمتر از 85 دقیقه به صورت بی سیم شارژ می شود. شارژ 10 دقیقه ای پایه شارژ همراه باید دو روز استفاده اضافی را فراهم کند. شیائومی واچ اس 1 پرو هم اکنون از طریق وب سایت رسمی شیائومی انگلستان در دسترس است و با قیمت 299 پوند به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *