گجت و پوشیدنی

عینک واقعیت افزوده شیائومی در MWC به نمایش گذاشته شد

شیائومی در کنفرانس امسال MWC حضور بسیار زیادی دارد و علاوه بر عرضه جهانی گوشی‌های سری 13 شیائومی، ویترینی برای یک جفت عینک واقعیت افزوده (AR) نیز داریم.

شیائومی Wireless AR Glass به نام یک جفت مفهومی از عینک هوشمند بی سیم است. آنها با تلفن شما یا هر دستگاه دیگری همگام شده و یک تجربه AR همه جانبه بدون سیم و دانگل ارائه می دهند. عینک‌ واقعیت افزوده شیائومی فاقد حافظه داخلی هستند، بنابراین برای کار کردن باید به دستگاه میزبان متصل شوند. این عینک دارای دو صفحه نمایش Micro OLED با یک ماژول منشور هدایت نور آزاد است که محتوا را به چشم شما ارسال می کند. آنها دارای حداکثر روشنایی تا 1200 نیت در هر چشم هستند. شیائومی همچنین از سه ماژول دوربین استفاده می کند که برای ترسیم دنیای اطراف کاربر استفاده می شود.

شیشه AR دارای لنزهای الکتروکرومیک با حالت غوطه ور برای غوطه وری کامل در فضای مجازی و حالت شفاف است که به کاربر اجازه می دهد اشیاء را از محیط اطراف خود ببیند. این هدست دارای ساختار آلیاژ منیزیم-لیتیوم با عناصر فیبر کربن و وزن 126 گرم است. درست مانند Meta Quest Pro، شیائومی Wireless AR Glass دارای پلتفرم کوالکام اسنپدراگون XR2 پلاس نسل 1 است و از پلتفرم توسعه دهنده Snapdragon Spaces XR پشتیبانی می کند. شیائومی همچنین کنترل های AR Gesture خود را با تشخیص فضایی برای کنترل‌ها و عملکرد دقیق توسعه داده است.

تأخیر در هدست با یک تلفن هوشمند جفت شده به 50 میلی‌ثانیه می‌رسد که شیائومی ادعا می‌کند با تاخیری که از یک هدست سنتی AR/VR که از طریق کابل متصل می‌شود انتظار دارید، برابری می‌کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا