صوتی و تصویری

معرفی MSI از مانیتور MEG 342C QD-OLED با نرخ 175 هرتز

از زمان اولین افشای MEG 342C QD-OLED در سال 2022، MSI به طور مداوم تمام جنبه های آن را برای تجربه بازی بهتر تنظیم می کرد. اکنون این شرکت آن را به طور رسمی معرفی کرده است.

پنل 34 اینچی QD-OLED ترکیبی باورنکردنی از فناوری کوانتوم دات و پنل OLED است که بهترین کیفیت تصویر را با کنترل نور پیکسلی عالی که یک صحنه سیاه واقعی را ارائه داده، به نمایش می گذارد. حداکثر روشنایی HDR تا 1000 نیت افزایش می یابد، گواهی VESA DisplayHDR True Black 400 را پشت سر می گذارد و تجربه بازی همه جانبه نهایی را با زمان پاسخگویی فوق سریع 0.1 میلی ثانیه و نرخ به روز رسانی 175 هرتز ارائه می دهد.

عملکرد رنگ بر خلاف سایر مانیتورهای OLED توسط فناوری نقاط کوانتومی بهبود یافته است. حجم رنگ به 97.8 درصد Adobe RGB و 99.3 ذرصد DCI-P3 و 139.1 درصد sRGB با زنده ترین رنگ ها در حالت رنگی Premium پیش فرض می رسد. در حالت حرفه ای با مقدار DELTA E کمتر از 2، رنگ صفحه نمایش خیره کننده و دقیق برای تجربه بیشتر در بازی، تماشای فیلم و موارد دیگر است.

MSI به عنوان یک برند پیشرو در صنعت، همیشه در حال پیشرفت است و همچنان خود را در طراحی مانیتورهای بازی به چالش خواهد کشید. SpectrumBar منحصر به فرد نه تنها یک نوار نور است که از جلوه های نورپردازی RGB از طریق عملکرد نور Mystic پشتیبانی می کند، بلکه دارای یک عملکرد جدید Glow Sync است که به نوار نور اجازه می دهد به طور خودکار با محتوای نمایش داده شده همگام شود.

MEG 342C QD-OLED همچنین پورت های زیادی نظیر 2 پورت HDMI، یک دیسپلی پورت، یک USB-C و 4 پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A را در اختیار گیمر قرار می دهد. هنوز هیچ اطلاعاتی مربوط به زمان عرضه و قیمت آن در دسترس نیست.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا