گجت و پوشیدنی

سامسونگ در حال کار بر روی عینک گلکسی مبتنی بر واقعیت افزوده است

سامسونگ ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط کاملاً جدیدی از دستگاه‌هایی باشد که دسته‌بندی پوشیدنی‌هایش را خارج از سری گلکسی واچ خود متنوع می‌کند. ظاهراً این شرکت در حال کار بر روی یک عینک گلکسی مبتنی بر واقعیت افزوده و حتی یک گلکسی رینگ است که می تواند سلامت شما را پایش کند.

غول فناوری کره جنوبی برای دو درخواست جدید برای علامت تجاری ثبت نام کرده است. این علائم تجاری برای یک حلقه گلکسی و یک عینک گلکسی ثبت شده است. گجت عینک آینده می‌تواند شبیه به شایعه هدست AR/VR اپل باشد، به این معنی که می‌تواند از هدست واقعیت ترکیبی یا واقعیت توسعه‌یافته نیز بهره‌مند باشد که در رویداد Galaxy Unpacked در ابتدای ماه جاری منتشر شد.

علاوه بر این، این شرکت همچنین در تاریخ 23 فوریه توسط KIPRIS (سرویس اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره) نشان تجاری Galaxy Ring را دریافت کرد. طبقه بندی حلقه گلکسی این محصولات را به عنوان “دستگاه هوشمندی برای اندازه گیری شاخص های سلامت و/یا خواب به شکل یک حلقه” توصیف می کند. متأسفانه، برنامه KIPRIS به جز نام آن، جزئیات دقیق دیگری را در مورد این دستگاه آینده فاش نکرد. از سوی دیگر، سامسونگ رسماً از کار بر روی هدست XR (واقعیت توسعه‌یافته) در رویداد Unpacked در 1 فوریه رونمایی کرد. این برند در حال همکاری با گوگل و کوالکام برای ساخت این هدست است و اکنون، پرونده KIPRIS نشان می‌دهد که نام گجت آینده می‌تواند «گلکسی گلس» نامیده شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا