موبایل و تبلت

شارژ سریع 300 وات ردمی باتری دستگاه را در 5 دقیقه پر می کند

ردمی تنها چهار ماه پس از اینکه اولین برندی بود که از آستانه 200 وات عبور کرده بود، فناوری شارژ سریع 300 واتی را معرفی کرد. زیرمجموعه شیائومی فاش کرد که یک گوشی می تواند از 0 تا 100 درصد در کمتر از 5 دقیقه شارژ شود و بعداً با ویدیویی همراه شد و جزئیات بیشتری در مورد این فناوری منتشر کرد.

این برند از گوشی هوشمند Redmi Note 12 Discovery اصلاح شده با باتری 4100 میلی آمپر ساعتی (نسخه اصلی دارای سلول دوگانه 4300 میلی آمپر ساعتی) در یک محیط کنترل شده استفاده کرد. 2 دقیقه و 11 ثانیه طول کشید تا دستگاه به 50 درصد برسد و فقط 5 دقیقه دیگر باتری آن 100 درصد بود.

این گوشی هوشمند برای حدود سه ثانیه به 290 وات می رسد و سپس به نرخ شارژ کمتر (اما هنوز هم بسیار چشمگیر) باز می گردد. 300 وات حداکثر تئوری است که شارژر و باتری می توانند به آن برسند، اما دستگاه به دلایل ایمنی درپوش دارد. به گفته ردمی، آداپتور خود با فناوری Double GaN عرضه می‌شود و “بیش از 50 محافظ ایمنی” دارد، اما همچنان اندازه کوچکی دارد. چیزی که برند شیائومی نگفته این است که چه زمانی شاهد عرضه یک گوشی هوشمند واقعی با این فناوری در بازار آزاد خواهیم بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا