نرم افزار و اینترنت

گوگل در آستانه MWC 2023 مجموعه ای از ویژگی های جدید اندروید را معرفی می کند

گوگل امروز مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را معرفی کرد که به اندروید و Wear OS می‌آیند. این بروزرسانی بخشی از feature drop گوگل در MWC بارسلون این هفته است و هدف آن بهبود اتصال، بهره‌وری، دسترسی و سرگرمی در دستگاه‌های اندرویدی شماست.

کاربران اندروید اکنون می توانند یادداشت ها و لیست کارهای خود را با ویجت جدید Google Keep مدیریت کنند. ویجت را می توان هم به صفحه اصلی و هم به صفحه ساعت اضافه کرد. ویژگی بعدی پشتیبانی از حاشیه نویسی در فایل های PDF در برنامه Google Drive است که می تواند با قلم یا به سادگی انگشتان خود روی صفحه لمسی انجام شود.

برنامه Google Meet در اندروید اکنون حذف نویز را در حین تماس در دستگاه‌های تلفن همراه اندرویدی بیشتر ارائه می‌دهد. برای کسانی که به Androidverse علاقه دارند، Fast Pair به شما امکان می دهد هدفون بلوتوث خود را با یک ضربه به کروم بوک خود متصل کنید. اگر قبلاً آنها را با تلفن اندروید خود تنظیم کرده باشید، هدفون به طور خودکار به کروم بوک متصل می شود.

کاربران Gboard می‌توانند خوشحال باشند زیرا گوگل از طریق Emoji Kitchen ترکیب‌های جدیدی از ایموجی ها را اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد ایموجی های مختلف را ریمیکس کنید و آنها را به‌عنوان استیکر (یا تصاویر برنامه‌هایی که از استیکر پشتیبانی نمی‌کنند) به اشتراک بگذارید. Google Wallet همچنین دارای چند انیمیشن جدید است که موفقیت تراکنش های شما در فروشگاه را تایید می کند.

گوگل همچنین برخی از ویژگی های دسترسی مهم را اضافه کرده است. کاربران می‌توانند اندازه محتوا را در کروم تا 300 درصد افزایش دهند تا با اولویت‌های دید خود مطابقت داشته باشد و در عین حال طرح‌بندی صفحه را ثابت نگه دارند. Wear OS 3+ حالت تک صوتی را دریافت می کند که به کاربران کمک می کند تا سرگردانی را محدود کنند. همچنین حالت‌های تصحیح رنگ و مقیاس خاکستری وجود دارد که به کاربران مبتلا به اختلالات بینایی کمک می‌کند. گوگل بسیاری از این ویژگی‌ها و بسیاری موارد دیگر را در MWC Barcelona، 2023 به نمایش خواهد گذاشت

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا