Getac امروز از انتشار نسل بعدی لپ تاپ های کاملاً مقاوم B360 و B360 Pro خود خبر داد که اتصال، قابلیت اطمینان و عملکرد محاسباتی استثنایی را برای حرفه ای هایی که در محیط های چالش برانگیز کار می کنند، ارائه می دهد. نسل بعدی لپ‌تاپ‌های B360 و B360 pro دارای طیف گسترده‌ای از ارتقاء و اصلاح هستند که وظایف محاسباتی دشوار را در شرایط سخت ساده می‌کنند. این لپ تاپ های مجهز به پردازنده های نسل دوازدهم اینتل Core i5/i7 با گرافیک یکپارچه Iris Xe برای عملکرد قابل توجه هستند.

یک حافظه 256 گیگابایتی SSD PCIe NVMe به عنوان استاندارد (با گزینه حداکثر 4 ترابایت) فضای ذخیره‌سازی کافی را ارائه می‌کند، در حالی که صفحه نمایش 13.3 اینچی FHD LumiBond با فناوری خوانایی Getac Sunlight (1400 نیت) و صفحه نمایش لمسی خازنی به حفظ بهره‌وری در تمام ساعات شبانه روز کمک می‌کند.

B360 Pro با کنترلگر گرافیکی گسسته 4 گیگابایتی اختیاری NVIDIA GeForce GTX 1650، به‌علاوه یک محفظه رسانه اختیاری که می‌تواند سوم SATA SSD (برای ظرفیت ذخیره‌سازی حداکثر 6 ترابایت)، باتری سوم یا یک درایو DVD را در صورت لزوم در خود جای دهد، این کار را حتی فراتر می‌برد. در دنیای واقعی، این امر باعث می‌شود تا وظایف پیچیده‌ای مانند نظارت بر عملکرد و کنترل کیفیت در صنعت تولید سریع‌تر، آسان‌تر و قابل اطمینان‌تر انجام شود.

برای متخصصان ایمنی و دفاع عمومی، از قابلیت های تجزیه و تحلیل سریع B360 و B360 Pro می توان برای تقویت آگاهی موقعیتی و به اشتراک گذاری داده ها در بالا و پایین زنجیره فرماندهی استفاده کرد. هر دو B360 و B360 Pro جدید گزینه های اتصال گسترده ای را ارائه می دهند که کاربران را حتی در محیط های دور یا ایزوله متصل نگه می دارد. اینها شامل Wi-Fi 6E AX211، 802.11ax، و بلوتوث 5.3 به عنوان استاندارد، و همچنین اختیاری 4G LTE یا 5G Sub-6 با GPS یکپارچه است.

B360 و B360 Pro جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی، تطبیق پذیری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. از ویژگی های جدید می توان به پورت USB 3.2 ارتقا یافته، پورت Thunderbolt 4 Type-C، پورت HDMI 2.0 ارتقا یافته و همچنین اضافه شدن یک اسلات مینی سیم کارت اشاره کرد. هر دو دستگاه همچنین دارای دو باتری قابل تعویض داغ هستند، در حالی که B360 Pro در صورت نیاز گزینه باتری سوم را نیز دارد.

مانند تمام دستگاه‌های این شرکت، B360 و B360 Pro جدید از ابتدا برای اطمینان عالی در این زمینه ساخته شده‌اند. هر دو دستگاه دارای گواهینامه MIL-STD-810H، MIL-STD-461G و IP66 و همچنین مقاومت در برابر سقوط تا 6 فوت (1.8 متر) هستند. علیرغم این کیفیت ساخت کاملاً ناهموار، وزن آنها به طرز چشمگیری 5.11 پوند است.

علاوه بر این، هر دو دستگاه دارای چندین ویژگی امنیتی پیشرفته داده هستند که شامل طیف وسیعی از گزینه‌های احراز هویت چندعاملی (وب‌کم Windows Hello، HF RFID، کارت‌های هوشمند و خوانندگان اثرانگشت)، نرم‌افزار اختیاری Absolute Persistence و ذخیره‌سازی PCIe NVMe SSD قابل تعویض توسط کاربر، برای محافظت از داده‌های حساس همیشه می‌شود.

نسل جدید لپ تاپ های مقاوم B360 و B360 Pro به‌عنوان بخشی از راه‌حل جامع Getac Select در دسترس هستند که شامل تمام سخت‌افزار، نرم‌افزار، لوازم جانبی و لوازم جانبی مورد نیاز برای حل طیف وسیعی از چالش‌های خاص صنعت است. این شامل مجموعه ای از اسکله های اداری و وسایل نقلیه امن، در کنار نرم افزار اختصاصی Driving Safety Utility، Device Monitoring System و نرم افزار VGPS Utility است. B360 و B360 Pro جدید در ماه آوریل در دسترس خواهند بود. متاسفانه قیمت این دستگاه های جدید اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *