موبایل و تبلت

آپدیت جدید هواوی MatePad Paper با چند ویژگی تازه

هوآوی اخیراً بروزرسانی جدیدی را برای تبلت MatePad Paper Ink منتشر کرده که شامل یک برنامه کتابخوان الکترونیکی هیجان‌انگیز توسعه یافته با مشارکت Palm Reading است. این برنامه جدید این نوید را می دهد که بهترین تجربه خواندن کتاب الکترونیکی ممکن را در تبلت MatePad Paper به کاربران ارائه دهد.

به غیر از اپلیکیشن کتابخوان الکترونیکی، این به روز رسانی قابلیت یادداشت برداری تبلت را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این شامل قابلیت یادداشت برداری در اسپلیت اسکرین می شود که به سادگی با دوبار کلیک کردن روی پاک کن برای تغییر قلم، تغییرات را در یادداشت های خود برای کاربران آسان تر می کند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند حاشیه‌نویسی‌های دست‌نویس را مستقیماً روی PDF ایجاد کنند، و به‌روزرسانی همچنین قابلیت کپی و جایگذاری روی یادداشت‌ها را برای راحتی بیشتر ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی همچنین یک ویژگی هوش مصنوعی جدید را معرفی می‌کند که پوشه‌ها و کتابخانه کتاب‌های الکترونیکی را دسته‌بندی می‌کند و یافتن کتاب‌های الکترونیکی مورد نظر را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، e-note به طور خودکار بین جهت افقی و عمودی بسته به نحوه نگهداری و کارکرد e-note تغییر می‌کند.

علاوه بر این، اپلیکیشن کتاب‌خوان الکترونیکی اکنون می‌تواند کتاب‌های الکترونیکی تا حجم 2 گیگابایت را باز کند و ویژگی جستجو برای دقیق‌تر و آسان‌تر کردن جستجوی کتاب‌های الکترونیکی بهینه‌سازی شده است. کاربران همچنین می توانند به یک صفحه خاص پرش کنند و هواوی اطمینان داده است که ثبات کلی یادداشت ها با این به روز رسانی تقویت می شود. وضعیت همگام‌سازی یادداشت نیز نشان داده می‌شود، بنابراین کاربران می‌دانند چه مقدار همگام‌سازی شده و چقدر باقی مانده است. علاوه بر این، کاربران می توانند آیکون ها را نیز سفارشی کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا