صوتی و تصویری

مانیتور فیلیپس EVNIA 8900 با پنل 4K OLED عرضه شد

فیلیپس مانیتور جدیدی به نام EVNIA 8900 منتشر کرده و دارای طیف وسیعی از مشخصات است که آن را به یک انتخاب عالی برای گیمرها، دوستداران فیلم و هرکسی که خواهان تجربه تماشای با کیفیت بالا است تبدیل می کند.

مانیتور EVNIA 8900 از صفحه نمایش 42 اینچی 4K اولد با نرخ تازه سازی 138 هرتز استفاده می کند که بسیار بالاتر از استاندارد صنعتی 60 هرتز است. این به کاربران تصاویری روان‌ و روان‌تر را به خصوص هنگام بازی ارائه می‌کند. فناوری OLED همچنین امکان بازتولید رنگ دقیق‌تر و سیاهی عمیق‌تر را در مقایسه با صفحه‌نمایش‌های LCD سنتی فراهم می‌کند و تصویر را زنده‌تر و فراگیرتر می‌کند.

علاوه بر این، نمایشگر دارای نسبت کنتراست 1.5 میلیون به 1 است و از گستره رنگ 98.5 درصد DCI-P3 و عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کند، که می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را با دقت بازتولید کند. فیلیپس EVNIA 8900 همچنین از فناوری همگام سازی تطبیقی VRR پشتیبانی می کند که پارگی و لکنت صفحه را کاهش می دهد.

این فناوری نرخ تازه سازی نمایشگر را مطابق با خروجی کارت گرافیک تنظیم می کند و تجربه بازی روان تر و لذت بخشی را ارائه می دهد. زمان پاسخگویی 0.1 میلی‌ثانیه نیز قابل توجه است، به این معنی که در بازی‌ها یا فیلم‌های پرسرعت هیچ تاخیر یا شبح قابل توجهی وجود نخواهد داشت. از نظر اتصال، این مانیتور مجهز به رابط های HDMI 2.1، DP 1.4 و USB-C است که به این معنی است که می توان آن را به طیف وسیعی از دستگاه ها متصل کرد. علاوه بر این، از منبع تغذیه معکوس 90 واتی پشتیبانی می کند به این معنی که می توان از آن برای شارژ دستگاه های دیگر مانند لپ تاپ یا گوشی های هوشمند استفاده کرد.

Philips EVNIA 8900 همچنین دارای فناوری نور محیطی Ambiglow است که می تواند با ریتم موسیقی و رنگ تصویر هماهنگ شود. این ویژگی به خصوص هنگام تماشای فیلم یا بازی، تجربه تماشایی همه جانبه ای را ایجاد می کند. این دستگاه دارای دو بلندگوی داخلی 10 واتی است که کیفیت صدای مناسبی را بدون نیاز به بلندگوهای خارجی در اختیار کاربران قرار می دهد. مانیتور EVNIA 8900 در حال حاضر در چین با قیمت 1580 دلار پیش فروش می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا