موبایل و تبلت

معرفی ریلمی C55 با مینی کپسول شبیه جزیره دینامیک

همانطور که وعده داده شده بود، ریلمی امروز گوشی ریلمی C55 را معرفی کرد و مینی کپسول شبیه جزیره دینامیک اپل یکی از بزرگترین ویژگی های آن است و C55 را به اولین گوشی هوشمند ریلمی تبدیل می کند که با این ویژگی عرضه می شود.

Mini Capsule هشدارهای باتری کم، وضعیت شارژ گوشی و مصرف داده را نمایش می دهد. همچنین تعداد قدم ها و مسافت پیاده روی در روز را به شما نشان می دهد. با این حال، استفاده از داده و تعداد گام‌ها خارج از جعبه در دسترس نخواهد بود و بعداً از طریق یک به‌روزرسانی OTA به دستتان می‌رسد.

اولین مورد دیگر برای سری C با ریلمی C55 شارژ 33 واتی SuperVOOC است. این یک ارتقاء نسبت به شارژ 18 واتی C35 است و C55 را به سریع‌ترین گوشی هوشمند سری C با شارژر تبدیل می‌کند. از آنجایی که این شرکت اخیراً اعلام کرد که اکثر گوشی‌های هوشمند ریلمی در سال 2023 از شارژ 33 وات یا سریع‌تر پشتیبانی می‌کنند، احتمالاً شاهد شارژ هیچ‌یک از گوشی‌های سری C ریلمی با سرعت کمتر از 33 وات نباشیم.

گفتنی است، ریلمی C55 دارای تراشه مدیاتک هلیو G88 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است و رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید 13 را به صورت خارج از جعبه اجرا می‌کند. همچنین از یک اسلات کارت microSD اختصاصی برای افزایش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت بهره می برد.

بخش نمایشگر توسط یک پنل 6.72 اینچی 90 هرتز فول اچ دی پلاس با حداکثر روشنایی 680 نیت تجهیز شده و بجای استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر، با دکمه پاور یکپارچه شده است. بخش دوربین شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی و دو دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی و عمق هم در پنل پشتی می شود. بقیه نکات برجسته ریلمی C55 شامل USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و NFC است.

ریلمی C55 در رنگ های Rainy Night و Sunshower ارائه می شود. قیمت مدل 6/128 گیگابایتی آن 160 دلار و نسخه 8 گیگابایتی/256 گیگابایتی آن 195 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا