نرم افزار و اینترنت

بازطراحی صفحه اصلی اسپاتیفای با ظاهری شبیه به اینستاگرام و تیک تاک

اسپاتیفای اخیرا صفحه اصلی اپلیکیشنش را بازطراحی کرده که هدف آن کمک به کاربران برای کشف محتوای جدید از جمله پادکست های ویدیویی و سایر اشکال صوتی است. بروزرسانی جدید شامل یک فید بوده که بیشتر از تصویر و پیمایش عمودی بوده و شبیه چیدمان پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تیک تاک است.

این بازطراحی در حالی است که اسپاتیفای به دنبال قرار دادن خود به عنوان یک اپلیکیشن موسیقی است، با این که مدیرعامل دانیل اک امیدوار است بیش از 50 میلیون “سازنده صوتی” را به این سکو جذب کند. اسپاتیفای در سالهای اخیر سرمایه گذاری زیادی در پادکست ها، کتابهای صوتی و صوتی زنده انجام داده و طراحی مجدد نشان دهنده جاه طلبی های گسترده تر این شرکت است.

به روزرسانی صفحه اصلی، پادکست های ویدیویی و عکس های بزرگ را به نمایش می گذارد و اطلاعات بیشتری در مورد لیست های پخش و پادکست ها ارائه می دهد. بخش برتر این اپلیکیشن هنوز هم از آلبوم ها و لیست های لیست پخش برخوردار خواهد بود، اما کاربران اکنون می توانند به “موسیقی” یا “پادکست ها و نمایش ها” ضربه بزنند تا به یک فید به صورت عمودی پیمایش که شبیه به داستانهای اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب است، دسترسی پیدا کنند.

ویژگی جدید به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت آهنگ ها و لیست های پخش را بدون غواصی به طور کامل پیش نمایش کنند، با هر یک از موارد خودکار برای ارائه حس آنچه در آن است. این طراحی مجدد همچنین بر ورود کاربران به چیزهای جدید تأکید می کند و فرصت های بیشتری برای کشف مطالب جدید به آنها ارائه می دهد. طراحی جدید Spotify نشان دهنده تمایل شرکت به پلتفرم صوتی پیشرو است و هوش مصنوعی جدید شخصی نمونه دیگری از این جاه طلبی است. ویژگی Smart Shuffle، که به طور موقت آهنگ ها را به لیست های پخش موجود اضافه می کند، برای بهبود ایده “فقط برای شما لیست پخش” طراحی شده است که Spotify سالهاست که روی آن کار می کند.

علاوه بر این، دی جی، هوش مصنوعی که سوابق و میزبان برنامه های رادیویی شخصی می چرخد، گامی دیگر در تلاش Spotify برای تبدیل شدن به پلتفرم صوتی ارجح است. طراحی مجدد Spotify عزم شرکت را بیش از یک برنامه موسیقی نشان می دهد. این بروزرسانی با هدف این است که برنامه را قابل پیمایش تر کند و فرصت های بیشتری را برای کاربران برای کشف محتوای جدید از جمله پادکست های ویدیویی و سایر اشکال صوتی فراهم کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا