موبایل و تبلت

پیش نمایش دوم اندروید 14 توسعه دهندگان در دسترس قرار گرفت

ماه گذشته گوگل اولین پیش نمایش توسعه دهنده اندروید 14 را منتشر کرد و امروز این شرکت با دومین پیش نمایش توسعه دهنده بازگشته است.  نسخه جدید با پیشرفت های اضافی در حریم خصوصی، امنیت و عملکرد همراه است و همچنان به تصحیح تجربه در تبلت ها و تاشو ادامه می دهد.

به دنبال این پیش نمایش توسعه دهنده، اولین نسخه بتا در ماه آوریل وارد می شود و به دنبال آن سه ماه دیگر در ماه های بعدی انجام می شود. Android 14 Developer Preview 2 در پشتیبانی برای دسترسی به اپلیکیشن ها فقط به عکس ها و فیلم های انتخاب شده، یا دسترسی به همه آنها یا دسترسی به هیچ وجه اجازه پیدا کرده است. می توانید گفتگوی جدید را در زیر مشاهده کنید.

در اندروید 14، Cretial Manager یک API پلتفرم است و این به اپلیکیشن ها اجازه می دهد تا با استفاده از PassKeys وارد سیستم شوند. در DP دوم، پیشرفت هایی در یک ظاهر طراحی UI از انتخاب حساب، همراه با تغییر در API بر اساس بازخورد به DP1 وجود دارد. اپلیکیشن هایی که اندروید 14 را هدف قرار می دهند (که در ابتدا یک زیر مجموعه بسیار کوچک خواهد بود) برای شروع فعالیت در پس زمینه باید امتیازاتی را اعطا کنند.

DP2 با بهینه سازی سیستم مدیریت حافظه اندروید همراه است و در حالی که اپلیکیشن ها در پس زمینه اجرا می شوند، استفاده از منابع را بهبود می بخشد. همچنین در اندروید 14 اعلان های غیر قابل قبول کمتری وجود خواهد داشت و API های بهبود یافته برای فروشگاه های برنامه نیز وجود دارد. دومین پیش نمایش توسعه دهنده، همانطور که از نام آن پیداست، فقط برای توسعه دهندگان برنامه برای استفاده از آزمایش برنامه توصیه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا