گوناگون

جنرال موتورز دفترچه راهنمای ماشین را با ChatGPT جایگزین کند

بر اساس گزارش رویترز، جنرال موتورز (GM) به دنبال استفاده از ChatGPT در خودروهای خود برای جایگزینی دستورالعمل ها و کمک به کاربران در موارد دیگر است. برخلاف ChatGPT که از طریق صفحه‌کلید با آن ارتباط برقرار می‌کنید، Semafor می‌گوید که جنرال موتورز به دنبال فعال‌سازی صدای هوش مصنوعی داخل خودرو است.

جنرال موتورز هوش مصنوعی را به عنوان بخشی از همکاری خود با مایکروسافت توسعه خواهد داد و از سرویس ابری Azure استفاده خواهد کرد. سخنگوی جنرال موتورز در مورد این تلاش گفت:

این تغییر فقط در مورد یک قابلیت مانند تکامل فرمان‌های صوتی نیست، بلکه بدان معناست، مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند که وسایل نقلیه آینده‌شان در مجموع زمانی که صحبت از فناوری‌های نوظهور می‌شود، بسیار تواناتر و تازه‌تر باشند.

خودروهایی که در آینده با این ویژگی عرضه می‌شوند، می‌توانند به شما توضیح دهند که اگر لاستیک شما پنچر شد، چگونه لاستیک خود را عوض کنید یا می‌توانید از هوش مصنوعی بپرسید که چراغ چشمک‌زن روی داشبورد شما چه معنایی دارد و آیا باید خود را کنار بکشید یا آیا ادامه رانندگی بی‌خطر است. ظاهراً ممکن است حتی بتواند قرارهای مربوط به خودرو را در تعمیرگاه رزرو کند. یکی از جزئیات مهمی که جنرال موتورز تاکنون از به اشتراک گذاشتن آن امتناع کرده، نام سیستم هوش مصنوعی خود است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا