سرویس تأیید پولی متا با الهام از توییتر ابتدا در استرالیا و نیوزلند راه اندازی شد و از امروز برای کاربران فیس بوک و اینستاگرام در ایالات متحده نیز در دسترس است.

در صورت ثبت نام در وب، این سرویس 11.99 دلار در ماه هزینه دارد، یا در صورت استفاده از اپلیکیشن فروشگاه 14.99 دلار در ماه قیمت خواهد داشت. گزینه اول فقط به شما امکان می دهد یک تیک آبی برای فیس بوک دریافت کنید، در حالی که دومی اینستاگرام را نیز بسته بندی می کند. جدا از نشان، این سرویس به شما «محافظت از جعل هویت فعال» و همچنین دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتری، برچسب‌های انحصاری، و ۱۰۰ ستاره در ماه در فیس‌بوک را برای نشان دادن حمایت از سایر سازندگان به شما می‌دهد.

برای استفاده از این سرویس، باید 18 سال سن داشته باشید و یک فرآیند تأیید برای انجام آن وجود دارد که شامل داشتن شناسه عکس دار است. همچنین باید احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید. اگر از Meta Verified استفاده می کنید و می خواهید نام، عکس، نام کاربری یا تاریخ تولد خود را تغییر دهید، باید دوباره مراحل تأیید را طی کنید.

برای شروع کار با Meta Verified، اگر در آمریکا هستید، به تنظیمات خود در اینستاگرام یا فیس بوک بروید و سپس روی Accounts Center کلیک کنید. اگر سرویس تأیید پولی برای حساب شما در دسترس باشد، Meta Verified available را در زیر نام و تصویر پروفایل خود خواهید دید. روی آن ضربه بزنید، یک روش پرداخت اضافه کنید، مراحل تأیید را طی کنید، و طلایی می شوید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *