گجت و پوشیدنی

ایربادز Nothing Ear (2) با بهبود ANC و پشتیبانی LHDC معرفی شد

ناتینگ به تازگی ایربادز بی سیم Ear (2) خود را معرفی کرد. این سومین عضو از طیف هدفون های بی سیم Nothing بوده و به عنوان جانشین مستقیم Nothing Ear (1) ارائه می شود. از نظر طراحی بین این دو مدل تغییر زیادی نکرده، اما بخش مشخصات موارد مفیدی را به دست آورده است.

Nothing Ear (2) از کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می کند که به شما امکان پخش صدای Hi-Res را می دهد. این هدفون ها همچنین دارای یک پروفایل صدای شخصی سازی شده جدید هستند که به شما امکان می دهد پس از انجام یک آزمایش سریع در برنامه همراه Nothing X، هدفون ها را با شنوایی خاص خود کالیبره کنید. می توانید تنظیمات اکولایزر را به دلخواه خود از برنامه تغییر دهید.

Ear (2) همچنین ANC حذف نویز فعال تطبیقی را ارائه می دهد که صداهای ناخواسته را بر اساس مشخصات گوش و محیط اطراف شما تنظیم می کند. هیچ چیز درایورهای 11.6 میلی متری را با واحد دیافراگمی جدید ساخته شده از گرافن و مواد پلی اورتان به روز نکرد. دریافت صدا همچنین با عایق باد بهبود یافته ای که باید در ایزوله کردن صدای شما در محیط های سخت بهتر عمل کند. Ear (2) نیز جفت دوگانه را به ارمغان می آورد.

عمر باتری با کیس شارژ تا 36 ساعت ارزیابی می شود. می‌توانید قاب را از طریق USB-C شارژ کنید یا مسیر بی‌سیم را با سرعت 2.5 وات طی کنید. هدفون های جدید از Google Fast Pair برای دستگاه های اندرویدی و Microsoft Swift Pair برای کاربران ویندوز پشتیبانی می کنند. فریم گوش Ear (2) دارای استاندارد IP55 در برابر پاشیدن گرد و غبار و آب است و از رتبه IP54 بهره می برد. ناتینگ ایر 2 قرار است با قیمت 149 دلار راهی بازار شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا