کنسول و بازی

کانتر استریک 2 تابستان امسال منتشر می‌شود

Valve به تازگی ساخت بازی Counter-Strike 2 را به پایان رسانده و یک نسخه بتا محدود را ارائه کرده که برای اعضای منتخب جامعه بازی در دسترس است. این استودیو می‌گوید که دنباله‌ی آن، تمامی سیستم‌ها، محتواها و بخشی از تجربه Counter-Strike را بازنگری خواهد کرد. همانطور که انتظار می رفت، Valve بازی را به آخرین نسخه موتور سورس 2 داخلی خود منتقل می کند که منجر به جهش قابل توجهی در وفاداری گرافیکی می شود.

این بازی دارای تکسچر های واضح تر، نورپردازی واقعی تر و هندسه اضافی خواهد بود. Valve بیان کرد که تیم Counter-Strike 2 رویکردی سه لایه را برای طراحی سطح در پیش گرفته است. نقشه‌های “Touchstone” مانند Dust 2، در اکثر موارد، بدون تغییر در نور و خوانایی آن‌ها دست نخورده باقی می‌مانند. در همین حال، نقشه‌های «ارتقای» از خط لوله روشنایی پیشرفته سورس 2 برای متریال و بازتاب‌های واقعی‌تر استفاده می‌کنند. در نهایت، Valve قصد دارد به طور کامل تعداد انگشت شماری از سطوح را بازنگری کند و از همه چیزهایی که موتورش ارائه می دهد بهره ببرد.

انتقال به سورس 2 همچنین بهبودهای گیم پلی را به همراه خواهد داشت که به ویژه با نحوه عملکرد نارنجک های دودزا شروع می شود. همانطور که Valve در یک ویدیو از پشت صحنه توضیح می دهد، نارنجک های دودزا اکنون به عنوان اجسام سه بعدی حجمی در دنیای بازی زندگی می کنند، و آنها را به سایر عناصر گیم پلی پاسخ می دهند و به بازیکنان اجازه می دهد به صورت لحظه ای نقاط دید را با گلوله ها و انفجارها شکل دهند.

Valve همچنین در حال بازسازی معماری سرور بازی است. می‌گوید Counter-Strike 2 از آپدیت‌های ساب تیک پشتیبانی می‌کند، ویژگی‌ای که استودیو ادعا می‌کند به سرورهای بازی اجازه می‌دهد فوراً حرکت بازیکن، شلیک سلاح یا پرتاب نارنجک را بدانند. در تئوری، این باید باعث شود که ورودی جدید به عنوان پاسخگوترین Counter-Strike تا به امروز احساس شود. هنگامی که نسخه کامل بازی در تابستان امسال عرضه شود، Counter-Strike 2 یک ارتقاء رایگان به Counter-Strike: Global Offensive خواهد بود. Valve بر اساس چند فاکتور، از جمله زمان پخش اخیر و وضعیت حساب Steam، بازیکنان را به نسخه بتا محدود دعوت می کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا