نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید واتس‌اپ بر روی Communities و چت‌های گروهی تمرکز دارد

واتس اپ یک برنامه پیام رسان بسیار محبوب است که به کاربران امکان ارسال و دریافت پیام های متنی، پیام های صوتی، عکس ها، فیلم ها و اسناد را می دهد. این به دلیل رمزگذاری انتها به انتها شناخته شده که سطح بالایی از حریم خصوصی و امنیت را برای کاربران فراهم می کند.

بروزرسانی جدید بر بهبود ویژگی Communities که سال گذشته منتشر شد، تمرکز دارد. این به روز رسانی شامل ابزار جدیدی است که به مدیران گروه کنترل بیشتری بر حریم خصوصی گروه می دهد و آنها را قادر می سازد تصمیم بگیرند که چه کسی می تواند به گروه خود بپیوندد. این بروزرسانی همچنین کنترل مدیران را بر روی افرادی که می‌توانند از طریق پیوند دعوت به گروه خود بپیوندند یا با ایجاد امکان پیوستن به آن در یک انجمن، افزایش می‌دهد.

یکی دیگر از موارد اضافه شده به آپدیت، قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد با جستجوی نام مخاطب، گروه های مشترک را به راحتی ببینند. ویژگی‌های جدید در هفته آینده در سطح جهانی عرضه خواهند شد. واتس اپ به امکان معرفی ابزارهای بیشتری برای بهبود تجربه گروه ها برای ادمین ها و اعضا اشاره کرده است.

علاوه بر این، واتس اپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی در برنامه بتا خود است که به کاربران امکان می دهد تماس های تماس گیرندگان ناشناس را بی صدا کنند، که انتظار می رود اسپم را کاهش دهد. همه تماس‌های بی‌صدا در فهرست تماس ظاهر می‌شوند، اما اگر کاربران مایل نباشند، تماس‌گیرندگان ناشناس اذیت نمی‌شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا