گجت و پوشیدنی

هواوی ایربادز فری بادز پرو 2 پلاس را عرضه کرد

هواوی دیروز رویداد بزرگی داشت که در آن پرچمداران سری P60 و گوشی تاشو میت X3 را معرفی کرد. پس از آن با تبلت میت پد11 2023، انجوی 60 و هدفون FreeBuds 5 TWS ارائه شد. حال اکنون شاهد عرضه نسخه پیشرفته از پریمیوم ترین هدفون TWS یعنی فری بادز پرو 2 پلاس هستیم.

فری بادز پرو 2 پلاس تا حد زیادی مشابه پرو 2 است، اما چند سنسور جدید به آن اضافه می شود. این چند سنسور پایش ضربان قلب و دما را فعال می‌کنند و به آنها اجازه می‌دهد بهتر در سبک زندگی فعال شما قرار بگیرند. این شرکت می‌گوید این اولین مانیتورینگ ضربان قلب دوگانه مادون قرمز و چراغ سبز در صنعت است که دقت بالاتری را ممکن می‌سازد.

با این سنسورهای افزوده شده، اکنون وزن هدفون ها به 6.3 گرم افزایش یافته است. شما یک کیس 52 گرمی با باتری 580 میلی آمپر ساعتی دریافت می کنید (به 55 میلی آمپر ساعت موجود در هر هدفون اضافه می شود) که از شارژ سیمی USB-C و شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند. درایور دینامیک 11 میلی‌متری و میکرو توییتر، کنترل‌های لمسی و حذف نویز فعال را به‌طور کامل دریافت می کنید. نسخه بلوتوث 5.2 است و کل آن دارای استاندارد IP54 برای محافظت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است. قیمت این هدفون 220 دلار اعلام شده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا