ساندار پیچای، مدیر عامل اجرایی گوگل، اطلاعات مختصر اما مهمی را از طریق توییتر منتشر کرده است. بازه زمانی 17 تا 19 اردیبهشت ماه در مکان آشنای سالن آمفی‌تئاتر شورلاین تنها به یک معنی است.

تا به امروز اکثر محصولات و برنامه‌هایی که گوگل قصد دارد از آن‌ها در این کنفرانس رونمایی کند، مشخص شده است اما جزئیاتی زیادی در مورد آن‌ها در دسترس نیست. به طور مثال در ماه‌های اخیر خبرهایی در مورد نسخه جدید اندروید Q خواندیم و به طور قطع انتظار می‌رود که این نسخه جدید از سیستم عامل اندروید در کنفرانس I/O معرفی شود.

از آنجا که رویداد Google I/O یک کنفرانس بر محوریت سازندگان است، بدون شک باید منتظر ارائه اطلاعاتی در مورد سیستم‌عامل اندروید Q به عنوان یکی از اصلی‌ترین مباحث باشیم. تاکنون ایده‌هایی از این سیستم‌عامل در قالب نسخه آزمایشی دریافت کرده‌ایم و با تعدادی از قابلیت‌های آن از جمله تم تاریک کلی روی سیستم‌عامل آشنا شده‌ایم.

اما در بخش سخت افزاری، اطلاعات محدودی در مورد پرچمدار بعدی پیکسل 4 در روزهای اخیر منتشر شده است که انتظار می‌رود بری اولین بار در این کنفرانس شاهد معرفی رسمی آن باشیم. در این بین اکثر اطلاعات مربوط به نسخه lite گوگل پیکسل 3 لو رفته است و تمام جزئیات ظاهری و سخت افزاری این محصول مشخص شده است؛ حتی برخی از منابع ادعا می‌کنند که گوگل قصد دارد تا در کنفرانس پیش رو از نسخه پیکسل 3 لایت XL هم رونمایی کند، البته این خبر فعلاً قابل تایید نیست.

همچنین در زمینه سخت‌افزار نام‌های جدیدی روی سایت‌های بنچمارک قرار گرفته است که مهم‌ترین آن را می‌توانید دستگاه Google Coral به حساب آورد. شایعات بسیاری در مورد ماهیت این دستگاه وجود دارد که البته بیشتر احتمال می‌دهیم که با یک تبلت یا کروم‌بوک طرف باشیم.

به یاد داشته باشید که گوگل تکنولوژی‌هایی از ساعت هوشمند را به تازگی با قیمت 40 میلیون دلار از شرکت فسیل خریداری کرده است و این قضیه می‌تواند از جمله موضوعات مورد بحث در رویداد Google I/O 2019 باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *