دوربین های دیجیتال

سونی از دوربین ولاگینگ ZV-E1 با سنسور فول فریم رونمایی کرد

سونی امروز دوربین ولاگینگ ZV-E1 را معرفی کرد. این مدل جدید در بالای خط ZV این شرکت قرار دارد و اولین مدلی است که دارای سنسور فول فریم می باشد. ZV-E1 دارای همان سنسور 12 مگاپیکسلی فول فریم موجود در A7S III و FX3 است که یک سنسور با کیفیت بسیار بالا و قابلیت‌های قابل توجه نور کم و محدوده دینامیکی 15+ استاپ است.

همچنین این دوربین جدید با همان پردازنده تصویر BIONZ XR موجود در A7S III و FX3 همراه شده تا کیفیت تصویر تقریباً یکسان را تضمین کند. ZV-E1 در مقایسه با A7S III و FX3 امتیازاتی می دهد. در حال حاضر حداکثر سرعت 4K 60fps با 4:2:2 و 10 بیت است و 4K 120fps به عنوان بخشی از به روز رسانی آینده وعده داده شده است. همچنین فاقد مدیریت گرمای جامع دو دوربین دیگر بوده، با این حال یک اسلات کارت SD و پورت HDMI از نوع مینی دارد.

ZV-E1 از آنجایی که یک دوربین مبتدی و مبتنی بر vlogging است، چند مزیت دارد. کوچکتر و سبک تر است، حلقه زوم اختصاصی در اطراف شاتر دارد و دارای کنترل هایی برای تنظیم آسان عمق میدان و فوکوس است. همچنین نسبت تصویر جدید Cinemascope وجود دارد که نوارهای سیاهی را در اطراف فریم 16:9 قرار می دهد تا تصویری 21:9 بدون نیاز به ویرایش ایجاد کند. ZV-E1 همچنین دارای جدیدترین ویژگی‌های نرم‌افزاری سونی نظیر، تشخیص انسان با هوش مصنوعی، که ویژگی‌هایی مانند تشخیص چهره چندگانه را فعال و دیافراگم را تنظیم می‌کند تا دو نفر در فوکوس باشند، کادربندی خودکار در جایی که دوربین تصویر را برش می‌دهد تا سوژه را در کادر نگه دارد،

فوکوس خودکار تشخیص همزمان بهبودیافته A7R V می‌تواند چیزهایی مانند انسان، حیوانات، پرندگان، حشرات، اتومبیل/قطار و هواپیما را شناسایی کند. جبران تنفس میدان دید را حفظ می کند و در عین حال روی لنزهایی با تنفس سنگین تمرکز می کند. ZV-E1 همچنین دارای لرزشگیر حالت Dynamic Active جدید سونی است که 30 درصد از حالت اکتیو استاندارد در کاهش لرزش دوربین در فیلم موثرتر است.

ZV-E1 با قیمت 2199 دلار فقط برای بدنه یا 2499 دلار با لنز زوم 28-60 میلی متری F4.5-5.6، ZV-E1 به طور قابل توجهی ارزان تر از A7S III یا FX3 است و در عین حال تقریباً همان سطح کارایی و عملکرد را ارائه می دهد، در حالی که تعداد کمی را نیز به آن اضافه می کند. ویژگی های جدید خود، آن را به جایگزینی بسیار بهتر برای سازندگان جدید تبدیل می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا